siduri ja starteri vahetus

Prr....prrr.....
timz

siduri ja starteri vahetus

Postitus Postitas timz » 03 Aug 2007, 14:29

Tere,
Autoks 1990 a MINI MK II Thirty 1.0. Palju võiks sellise aparaadi siduri ja starteri vahetus maksma minna ja kas eestis keegi seda teha võiks?
T.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 03 Aug 2007, 14:33

Oletan , et sul veel sidurit ega starterit olemas ei ole?

Sellisel juhul saad nende orienteeruvad hinnad minisport.com. Peaksid ka oma elukohta täpsustama siis saaks öelda , et kes kus mida teeb.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 03 Aug 2007, 15:38

Osade hinna saad tõesti mõnelt veebilehelt, kuid töö maksumust on pea võimatu öelda. Ikka seesama põhjus, et töökodasid, kes sellist asja teeks, Eestimaal sisuliselt pole ja nii teevad enamus omanikke oma remondid-vahetused ise. Aga neli aastat tagasi küsis üks Tartu töökoda ühe hammasratta vahetuse eest käigukastis ca 3000 kr kusjuures hooratas tuli oma raha eest uus osta, sest nad ei suutnud seda ilma ära lõhkumata maha võtta. Üldine tase ongi umbes selline.
Soovitan ise teha - läheb vähem aega (päriselt) ja tead kindlamalt, et mis-kus-kuidas.
Samas - kui kellegil on vastupidiseid (s.t. positiivseid) kogemusi, siis nad kindlasti jagavad seda infot ka siin teemas.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 03 Aug 2007, 15:39

Lisaks eelmisele postitusele: 3000 ei sisaldanud osade ja õli maksumust.
timz

Postitus Postitas timz » 03 Aug 2007, 15:55

Ise Tallinnas ja juppe pole jah
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 03 Aug 2007, 19:19

Starteri vahetus on lihtne, usun, et viiesaja krooni eest teeb suvaline töökoda ära. Keerulisem on siduri vahetusega ( ilmselt siduriketta ) Minuarust peab selleks mootori maha tõstma aga uuri parem Haynes Manualist või Work Shop Manualist järele. Mõlemad eelnimetatud käsiraamatud ripuvad siis foorumis üleval. Vajaminevad jubinad toob sulle kindlasti Minitronist Eino info on jälle siin foorumis olemas...
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 04 Aug 2007, 16:13

Toda ma mõtlesingi, et siduri vahetus tähendab mootori mahavõtmist, nagu ka see käigukasti mure. Ja see on lihtsalt mahukas töö. Mitte mingi ületamatu asi, millega koduses garaažis hakkama ei saaks aga siiski võtab veidi aega. Ja iga tund autotöökojas kanalil tähendab otsest väljaminekut.

Kuigi ka sealsamas IMM'il kuulsin legendi poistest, kes vahetasid Clubmanil siduriketta mootorit maha võtmata. See võib isegi võimalik olla, sest Clubmanil on kapoti all tunduvalt rohkem ruumi. Ise pole pidanud veel proovima.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 04 Aug 2007, 20:02

Võib-olla isegi võimalik siduriketast ilma mootorit maha võtmata vahetada.Uuematel Minidel ei pea ju siduriketta vahetamiseks hooratast väntvõlli otsast eemaldama. Seega kui õnnestub sidurikoja kaan maha kruvida ja eemaldada siis saab ka juba siduriketta vahetatud. Ma kujutan ette, et need Clubmani poisid, lasid lahti siduripoolse mootori kinnituspadja ja kergitasid mootori otsa üles.Peale seda peaks ka sidurikoja kaane juba maha kruvida saama.....
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 05 Aug 2007, 13:28

Ma vaatan kapoti alla ja ma tegelt ei näe, et ühe otsa kergitamine suurt võitu annaks. Seal on ruumi ikka üsna palju üle. Alumistele poltidele pääseb auto alt võrdlemisi vabalt ligi. Tavalise näoga Minil on asi muidugi teistmoodi.
kaspar78

Postitus Postitas kaspar78 » 05 Aug 2007, 22:38

Tere
Olen Kaspar Kehtas ja ostsin ära selle mini Viljandist millel oli väidetavalt siduriketas ja starter otsas. Siduril oli peapumbamansett läbi ja starteril on pendiks läbi. Kui kellelgil on ideid, kust kohast võiks kõige kiiremini saada pendiksi, võiks äkki teada anda. Autost veel niipalju ,et see vennike, kes ostis ennem mind selle mini ära ja pärast 3 kuud rallimist tõi müügimeestele tagasi, oli ilgelt ratsinud el süsteemi, mille tagajärjel oligi starter lühisesse läinud ja pendiks kokku sulanud.
ok tänud
Kaspar
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 06 Aug 2007, 19:56

Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 07 Aug 2007, 10:11

Saada Einole mail ja siis ootad, kuniks jupid kohal. Teine variant, et lähed ise Minitroni :)
kaspar78

Postitus Postitas kaspar78 » 09 Aug 2007, 08:26

Kiiresti all mõtlesin seda,et äkki kellelgil vedeleb mõni starter nurgas.
Mulle pakuti uut starterit 2215 eeguga mis arvate sellest hinnast, kas on norm hind arvestades seda ,et kätte saab nädalaga?
Tänud
Kaspar
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 09 Aug 2007, 10:52

Mine vaata minisport.com või minispares.com ja sealt saad hinnataseme kätte.
eino
Postitusi: 1132
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 09 Aug 2007, 20:19

kui on vanema tuubi starter see tähendab et relee asub eraldi siis minitronis maksab selline 1155eeki ja kätte saaks 17-18.08. kui on uuema tuubi oma siis on kallis kusagil 300euri ja tellimis kaup (2-3nädalat)

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Vasta