Pritsungist karpaks üle

Prr....prrr.....
Vasta
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Pritsungist karpaks üle

Postitus Postitas Mehis » 27 Mär 2008, 10:28

Kas keegi siinsetest foorumlastest omab kogemust või teab midagi asjaliku kosta sellisest ratsist. Olen mõtet mõlgutanud pritsung vahetatada nt kahese karpa vastu, kas selline asi võiks olla üldse mõtekas?
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 31 Mär 2008, 12:03

Sellisel asjal alati mõtet, kui rahakott lubab :)
Kasutaja avatar
Jaan
Postitusi: 165
Liitunud: 02 Juul 2007, 10:01

Postitus Postitas Jaan » 31 Mär 2008, 14:23

See teema huvitaks endgi, aga mida peale hakata selle kataga põhja all? Kui karpa panna siis pole katal enam mõtet, aga ülevaatusel hakatakse kohe huiama, et mis jama on, passi järgi peab olema kat, aga näe endal karpaga auto. Ei taha küll jube pessimist olla, aga selle võiks keegi selgeks teha ja siis foorumis teistelegi rääkida;)

Manev
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 01 Apr 2008, 00:44

Selliseid ümberehitusi on tehtud ennegi. Proovi google. Pritsungi ja karpa häid ja halbu külgi on siin foorumis ennegi vaagitud http://www.miniklubi.com/foorum/viewtopic.php?t=209

Ümberehitamise nõrk külg on paraku eesti ametnikkond. Täidame "vene seadusi saksa täpsusega" - kusagil mujal ei ole keegi nii loll, et Moskvast või Brüsselist tulevaid ettekirjutusi 100%liselt järgiks. See käib muidugi ka venelaste ja belglaste eneste kohta. Aga eestlased pingutavad oma püüdlikkusega paraku üle. Nii et mai kujuta väga ette kuidas sellist ümberehitust ARKis vastu võetakse. Põmst võib näiteks registreerida mootori vahetuse ilmselt. Ja paberite järgi paned "vanemat tüüpi" jõuallika asemele. Natuke tuleb ilmselt paragrahve veidi kõveramaks väänata. Uku kindlasti mõtleb midagi välja.
Vasta