2. leht 2-st

Postitatud: 20 Mai 2009, 23:49
Postitas Kristjan
Nii, et ongi nüüd tip-top !?

No vaata see lambda andur analüüsib gaaside voolu ka kiiruse järgi, aga gaaside voolukiirus oleneb suurelt rõhust. Rõhk kui selline vajab aga alati nn. vasturõhku.

Ehk ühesõnaga kui muidu on gaasid harjunud sumbutist väljuma, mis tähendab nende jaoks paari meetrist teekonda siis nüüd saab osa neist palju varem välja ja seega muutub nende konsentratsioon väikemaks , see tähendab , et ülejäänud molekulidel on rohkem ruumi ja nende kiirus langeb.

Või tekitas see väike pilu väljalaskesüsteemis mingeid lolle keeriseid ja seetõttu hakkasid väljuvad molekulid nii öelda kuhjuma. Keeris töötas neile vastu. See jälle omakorda tõstab seal lambda läheduses rõhku.

Või noh .... mõjutab ühesõnaga :D

Postitatud: 21 Mai 2009, 00:53
Postitas ares
Eks peale korralikku sõitmist saan rohkem aru, praegu sai niisama külmtestiga proovitud ,et niisama lihtsalt enam seda auku ei tekkinud.

Postitatud: 22 Mai 2009, 17:39
Postitas ares
Nii, ülevaatuselt läks ilma igasuguste probleemideta läbi.

AGA, jõudsin siis garaazi juurde ja auto suri välja, käivitamise peale teeb häält nagu natuke üritaks aga voolu ei ole. Aku tundub ,et on tühi seega laadimine ei tööta. PRaegu sai aku laadima pandud aga viga ei oska väga otsida ise.

On's kellegil ideid mingite tüüpvigade kohta, mis seda põhjustada võiks?

Postitatud: 23 Mai 2009, 17:32
Postitas MinuMini
vaata genekas üle kas harjad veel toimivad ja harjade ühendused ega lahti poleks oksudeerunud. esmalt vast mõõda lihtsalt testriga palju voolu toodab.

Postitatud: 23 Mai 2009, 20:25
Postitas Argo
Eks pika seismise tulemusel genekas vaja üle käia.

Postitatud: 25 Mai 2009, 01:54
Postitas ares
Mnjaa natuke uuritud ja testitud nüüd.

Vool genekasse läheb, genekas ise on täiesti uus ja harjad ning kontaktid kah vastavalt ideaalses korras. Rihm on korralikult peal ja veab ilusti.
Ainus asi mis geneka veale viitab on see ,et see "ignition warning light" juhtme otsast ei tule geneka poole pealt mingit voolu siis kui ta seda tulukest põletama peaks, ehk siis nagu ma aru saan, koguaeg kui genekas akut ei lae ja süüde on sees.

Igatahes täielik hämming, vast homme saan jälle targemaks.

Postitatud: 25 Mai 2009, 07:45
Postitas Harri
Tõenäoliselt on pingeregulaator "saba andnud" või on sellel kehv kontakt generaatoriga. Pingeregulaator on tavaliselt see mikroskeemi sisaldav "tabelett" mille külge kinnituvad generaatori harjad....Kindlaks teha saad viga kui sul on sinna korraks samasugune asendusjubin panna näiteks sõbra Mini samatüübiliselt genekalt...Osadel genekatel saab harjahoidjat kätte ainult pisikese lehtvõtmega mida otsisin mõõdu järgi pool päeva mööda tööriistapoode :twisted:

Postitatud: 25 Mai 2009, 12:22
Postitas ares
Siit siis abipalve, ega kellegil ei vedele kas genekat või siis katkist genekat millel pingeregulaator korras? Tallinna kandis soovitavalt

Oleks kasvõi niipalju ,et saaks proovida.

Postitatud: 25 Mai 2009, 12:44
Postitas ares
Yff vastas abipalvele, saan täna vast geneka proovimiseks.

Postitatud: 25 Mai 2009, 22:44
Postitas ares
Oh seda rõõmu, peale genekate korduvat kruvimist ja muid trikke sai üks "line fuse" tagasi pandud ja näe jälle laeb.
Nimelt oli keegi geenius teinud miskeid trikke viies süüte ühe salajase nupu alla ja oletas siis ,et pole ka vaja seda kaitset kust ta nüüd just ümber suunas. Aga kontrollima ei vaevunud ,et veenduda kas selle kaitse taga äkki veel midagi ei ole.

Aga jah õhtuks sai auto akut laadima, loodetavasti nii jääbki.
Tänud Yffile kes viitsis oma genekat proovimiseks laenata.