Kummipadjad
Kummipadjad
Ei osanud oma mure kuidagi liigitada. Ei ole see ei mootori ega kere alla käiv tegelikult. Nagu teemapealkirjas nimetatud mure kummipatjade koha pealt. Nimelt on need üsna läbi. Eks seda ole märgata ka teiste autode juures. Esimesed rattad ikka suht koopas. Installeerisin paar nädalat tagasi ühed kummipuksid lisaks vahele. See tõstis nina 1,5cm kõrgemale ja tegi masina natukene pehmemaks ka. Aga sisiki peaks see olema vaid ajutine lahendus. On keegi nende vahetamisega tegelenud? On tegemist selle tootega? http://www.minispares.com/Product.aspx?ty=pb&pid=37258
Päris kallis asi sellisel juhul. Kindlasti on neid odavamaid variante ka. Jagage kogemusi, kellel on.
Päris kallis asi sellisel juhul. Kindlasti on neid odavamaid variante ka. Jagage kogemusi, kellel on.
Cooper Sport
samad asjad, minitronis hinnaks 58euri. kui ainult ette uued paned jääb nina püsti. olen pakkund teistele varjanti et kas siis neli uut või siis panna taha uued ja ette tagumised vanad muidugi see on ajutine lahend aga ühe suve ajab ikka ära. Kui esimesi vahetad on spets tõmmits vajalik muidu ei saa tagasi, see asi olemas ja saab laenutada tasuta (muidugi viisakuse pooles võib mõne õlle anda aga pole kohustus)
eino
eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Mina küsisin http://www.minisport.com tegelastelt sama mure vastu rohtu - esirattad koopas ning nad soovitasid sellist toodet:
http://www.minisport.com/acatalog/info_MSLMS0500.html £ 39.-
Tundub hea lahendus asendamaks kummipatju. Kui kellelgi on veel huvi, siis järgmisel nädalal tellin sealt endale kola - võib kampa lüüa. Transpordi kulu saab jagada.
http://www.minisport.com/acatalog/info_MSLMS0500.html £ 39.-
Tundub hea lahendus asendamaks kummipatju. Kui kellelgi on veel huvi, siis järgmisel nädalal tellin sealt endale kola - võib kampa lüüa. Transpordi kulu saab jagada.
Leidsid ikka kõige kirvema variandi sealt .. tegemist pole siiski standard puksidega, mis tänavatele mõeldud, kui ikka suvetuuril jm ajal rajapäevi ei korralda, siis meie teeolusid arvestades pole nendel küll mõtet, need kindlasti sama jäigad kui minu auto .. Minitroni omad need, mis igal autol kasutusel ja kindlasti ka ära vajunud. Ükski adjusta ride või hi-lo süsteem ei asenda pukse, kui asendada soov, siis tuleks ikka vedrud asemele panna ja sellele lisaks reguleeritav kõrgus.
Argo, millele tuginedes sa seda kõike väidad, mida sa väidad?
Adjust a ride junni kohta on mul ka paberkataloogis pikem lugu koos joonisega olemas ja mulle tundus mõsitlik lahendus. Ma ei tea kuna pole neid proovinud, kuid tundub kauamängivam lahendus kui kummipuks.
Kristjan, see junn töötab nagu õhkpadi - mingit vedru seal sees ei ole ning reguleerida saad täpselt nii pehmeks või jäigaks kui ise tahad.
PS: Igapäevasõiduks meie tänavatel ei ole ükski klassikaline Mini (mis iganes seadistuses) mingi mõistlik auto
Adjust a ride junni kohta on mul ka paberkataloogis pikem lugu koos joonisega olemas ja mulle tundus mõsitlik lahendus. Ma ei tea kuna pole neid proovinud, kuid tundub kauamängivam lahendus kui kummipuks.
Kristjan, see junn töötab nagu õhkpadi - mingit vedru seal sees ei ole ning reguleerida saad täpselt nii pehmeks või jäigaks kui ise tahad.
PS: Igapäevasõiduks meie tänavatel ei ole ükski klassikaline Mini (mis iganes seadistuses) mingi mõistlik auto
See junn peaks ju olema siiski asenduseks tava alumiinium koonusele, mis käib kummikoonuse otsa ja siis saad sealt selle kõrgust reguleerida, see siiski ei ole ju asenduseks kummikoonusele, mis peaks tagama vedrustuse pehmuse ja mida teatud aja tagant vahetada vaja. Kui on plaan kummikoonus välja vahetada millegi kaasaegsema vastu, siis tuleks vaadata erinevaid vedrusid või coilover amorte.
Kas on muid arvamusi?? äkki olen kõigest äärmiselt valesti aru saanud?
Kas on muid arvamusi?? äkki olen kõigest äärmiselt valesti aru saanud?
Hommikut.
Ma ei ole küll mingi Mini spets, kuid erinevaid materjale tudeerides olen jõudnud Argoga samale järeldusele.
Antud Minispordi lehel toodu on sisuliselt esisilla hi-lo, lihtsalt vähe "säravama" nimega ja ka toote tutvustuses on kirjas: "Each unit is a direct replacement for the original alloy trumpet..."
Mina ostsin oma Mini tavis Hi-Lo kiti mõlemale sillale. Kummpukside/koonuste osas ei ole veel otsust langetanud.
Ma ei ole küll mingi Mini spets, kuid erinevaid materjale tudeerides olen jõudnud Argoga samale järeldusele.
Antud Minispordi lehel toodu on sisuliselt esisilla hi-lo, lihtsalt vähe "säravama" nimega ja ka toote tutvustuses on kirjas: "Each unit is a direct replacement for the original alloy trumpet..."
Mina ostsin oma Mini tavis Hi-Lo kiti mõlemale sillale. Kummpukside/koonuste osas ei ole veel otsust langetanud.
Nii - tuginedes skeptikute arvamusele, proovin kõigepealt odavamat varianti, tõste kummipukside lisamisega.
Tänud Jannole Toomase numbri eest ning Toomasele pukside tuvastamise eest.
Ostsin kauplusest Volga kaks GAZ 53 kabiini puksi 30 kr tükk ning loodan neist aretada midagi sellist, mis Janno ja Toomase Minidel all on. Siis vaatab, kuidas asi jääb ja mis edasi teha.
Tänud Jannole Toomase numbri eest ning Toomasele pukside tuvastamise eest.
Ostsin kauplusest Volga kaks GAZ 53 kabiini puksi 30 kr tükk ning loodan neist aretada midagi sellist, mis Janno ja Toomase Minidel all on. Siis vaatab, kuidas asi jääb ja mis edasi teha.
Mõtlesin, et ei targuta antud teemal aga ok.
See mida siin enamalt jaolt kummipuksiks nimetatakse on kummivedru mis töötab survele ja lõikele.
See kummivedru on täpselt nii jäik nagu ta on. Selleks, et esisillal ( mis on raskem ) oleks ka vedru jäigem, on ülemisel õõtshooval lihtsalt väiksem jõuõlg võrreldes tagumise õõtshoovaga. Hi-Lo on lihtsalt reguleeritav variant orginaalsest kummivedru alumiiniumtoest.
Kes tahab oma vedrustuse jäikust muuta, peab endale hankima hüdropneumaatilise kõrgsurve pumbaga auto näit. Citroen DS.
Kummivedru asemele pakutakse metallist vedru kit komplekte. Vedrustuse käik jääb samaks ( sõltub üldisest esisilla konstruktsioonist ) ja kasutatakse neid näiteks ringraja autodel.
Kummivedru jäikuse karakteristik samaväärne õhkvedruga ( alguseosa on pehme ja mida enam survestada, seda jäigemaks läheb ) Tavaline metallvedru ( mitte muutuva jäikusega ) on kindlasti kehvem valik.
Mul on endal ammuilma paigaldatud auto äravajumise kompenseerimiseks Hi-Lo süsteem ja just sellepärast, et omal ajal ei suutnud uusi kummivedrusid hankida. Pisut ühtlaselt madalamale lastud autol paraneb ka juhitavus.
Eelmisel aastal vahetasin kummivedrud uute vastu, autoke läks märgatavalt pehmemaks.
See mida siin enamalt jaolt kummipuksiks nimetatakse on kummivedru mis töötab survele ja lõikele.
See kummivedru on täpselt nii jäik nagu ta on. Selleks, et esisillal ( mis on raskem ) oleks ka vedru jäigem, on ülemisel õõtshooval lihtsalt väiksem jõuõlg võrreldes tagumise õõtshoovaga. Hi-Lo on lihtsalt reguleeritav variant orginaalsest kummivedru alumiiniumtoest.
Kes tahab oma vedrustuse jäikust muuta, peab endale hankima hüdropneumaatilise kõrgsurve pumbaga auto näit. Citroen DS.
Kummivedru asemele pakutakse metallist vedru kit komplekte. Vedrustuse käik jääb samaks ( sõltub üldisest esisilla konstruktsioonist ) ja kasutatakse neid näiteks ringraja autodel.
Kummivedru jäikuse karakteristik samaväärne õhkvedruga ( alguseosa on pehme ja mida enam survestada, seda jäigemaks läheb ) Tavaline metallvedru ( mitte muutuva jäikusega ) on kindlasti kehvem valik.
Mul on endal ammuilma paigaldatud auto äravajumise kompenseerimiseks Hi-Lo süsteem ja just sellepärast, et omal ajal ei suutnud uusi kummivedrusid hankida. Pisut ühtlaselt madalamale lastud autol paraneb ka juhitavus.
Eelmisel aastal vahetasin kummivedrud uute vastu, autoke läks märgatavalt pehmemaks.
hmm. a kui oluliselt knuckle joint`id mini kõrgust mõjutada võiksid? Hetke olukorda ei oska öelda, kuid arvan et suht läbi need loomad ja veits OT kuid siiski kummi teema. Avastasin et kolks kapoti alt tuleneb mingi kummitüki purunemisest mis on poltidega mootori ja poolraami vahel, et siis kas seda on võimalik niisama vahetada või on see mingi suurem töö?