Karter katki!

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 12 Mai 2005, 14:04

Sobivad...., aga kas on vajadust...
Mayfair1985

Postitus Postitas Mayfair1985 » 12 Mai 2005, 14:05

ranno kirjutas:Sobivad...., aga kas on vajadust...
Karter katki teema on juba vist ununenud :)

Ja ega jah , pole vajadust vast ....
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 12 Mai 2005, 20:34

austin mini kirjutas:aga kas keegi kasutab karteri kaitset?
Mul on tegelikult seda vaja ja ma mõtlesin, et äkki kellegil on sellealaseid kogemusi?
Kasutama alles hakkan (kollasel). Seega kogemusi pole. Aga halvemaks ta küll vaevalt asja teeb. Samas sellise äärekivi otsa keeramise korral oleks ta karterit kindlasti säästnud. Ja hinnaks ilmselt see, et oleks tulnud kaitse pärast sirgeks rihtida uuesti.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 01 Juun 2005, 09:45

ranno kirjutas:Kindel, et selline?... kust sellest juurde lugeda annb, et äkki peaks endal hoopis kähku ära vahetama? Ma lugesin oma tarkust mingist netifoorumist leitud artiklist: http://www.niksula.cs.hut.fi/~mdobruck/ ... e_oil.html
Sealt loeb välja, et Neste soovitab kasutada Minil Neste Special 20W-50 mineraal õli. Paistab, et siin kasutab igaüks erinevat õlimarki, sestap ei olegi selgust, et mis see õige ja hea on?

Ja milline on õlivahetusvälp? 5000 km või 10000 km. Ja kas peab ka õli vahetuse korras mingit pesuõli kasutama? Ja kuidas see õlivahetus üldse käib, st kui käigukast ja mootor on sama õli peal, siis kust õli välja lasta ja sisse valada?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 01 Juun 2005, 14:08

Mina kasutasin kõik need aastad 20W - 50 mineraalõli......Ja kordan veel ,et vana kooli mootorid millel on käigukast ja peaülekanne koos tahavadki paksemat õli ( käigukasti õlituse prinsiipi silmas pidades) st. viimane arv peab olema 50 või äärmisel juhul 40 Sünteetiline õli pidi sünkronisaatorid liiga libedaks tegema ja halvendama käiguvahtust. Kompromissiks on poolsüntees mis sobin neile kes sõidavad Miniga talviti.
Vasta