2. leht 2-st

Postitatud: 12 Mai 2005, 14:04
Postitas ranno
Sobivad...., aga kas on vajadust...

Postitatud: 12 Mai 2005, 14:05
Postitas Mayfair1985
ranno kirjutas:Sobivad...., aga kas on vajadust...
Karter katki teema on juba vist ununenud :)

Ja ega jah , pole vajadust vast ....

Postitatud: 12 Mai 2005, 20:34
Postitas mikk
austin mini kirjutas:aga kas keegi kasutab karteri kaitset?
Mul on tegelikult seda vaja ja ma mõtlesin, et äkki kellegil on sellealaseid kogemusi?
Kasutama alles hakkan (kollasel). Seega kogemusi pole. Aga halvemaks ta küll vaevalt asja teeb. Samas sellise äärekivi otsa keeramise korral oleks ta karterit kindlasti säästnud. Ja hinnaks ilmselt see, et oleks tulnud kaitse pärast sirgeks rihtida uuesti.

Postitatud: 01 Juun 2005, 09:45
Postitas ksuuk
ranno kirjutas:Kindel, et selline?... kust sellest juurde lugeda annb, et äkki peaks endal hoopis kähku ära vahetama? Ma lugesin oma tarkust mingist netifoorumist leitud artiklist: http://www.niksula.cs.hut.fi/~mdobruck/ ... e_oil.html
Sealt loeb välja, et Neste soovitab kasutada Minil Neste Special 20W-50 mineraal õli. Paistab, et siin kasutab igaüks erinevat õlimarki, sestap ei olegi selgust, et mis see õige ja hea on?

Ja milline on õlivahetusvälp? 5000 km või 10000 km. Ja kas peab ka õli vahetuse korras mingit pesuõli kasutama? Ja kuidas see õlivahetus üldse käib, st kui käigukast ja mootor on sama õli peal, siis kust õli välja lasta ja sisse valada?

Postitatud: 01 Juun 2005, 14:08
Postitas Harri
Mina kasutasin kõik need aastad 20W - 50 mineraalõli......Ja kordan veel ,et vana kooli mootorid millel on käigukast ja peaülekanne koos tahavadki paksemat õli ( käigukasti õlituse prinsiipi silmas pidades) st. viimane arv peab olema 50 või äärmisel juhul 40 Sünteetiline õli pidi sünkronisaatorid liiga libedaks tegema ja halvendama käiguvahtust. Kompromissiks on poolsüntees mis sobin neile kes sõidavad Miniga talviti.