Käigukasti remont

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 13 Nov 2009, 12:16

Oskab keegi öelda kui paksud peavad olema sidurketta katted (hõõrdpinnad), mõtlesime , et vaatame üle aga no ei leia kusagilt millised nad olema peaksid.

Tänud....
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 13 Nov 2009, 17:19

Ega sellist ,,peab olema'' polegi, see on sabatunde küsimus. Kui on katted neetidega tasa või siis veel 0,5mm järgi siis kindlast mõtle vahetamisele. Üld juhul olen alati sellised suure mahuliste tööde juures üritand kõik äravahetada, sest paha ju kui poole aastapärast on vaja sama sõlm lahti kiskuda.
Näide suure bussi sidurist:
läks ketas vahetasime ära ja panime ka uue korvi aga survelaagri jätsime vahetamatta ja oligi 8 kuu pärast läks laager. Siis vahetasime kõik ja oligi paar aastat mureta.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 14 Nov 2009, 20:28

Ega kellegil sellist tihendit kuskil mingil imekombel ei juhtu olema !?

http://www.minisport.com/acatalog/info_22A2237B.html

Pilt


Või teab keegi kust saaks osta tihendi valmistamiseks materjali ?
Seal kahjuks hermeetikut kasutada ei saa kuna tihendi paksus on määrav.

Tänud !
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 15 Nov 2009, 01:59

Ega seal palju variante pole, käi vaata poodides, hulgiladudes jne. kus jääb järgi pakendikarpe. Osa neis on valmistatud tihedast papist.....Mina teeks nii...Vanasti olid näiteks kingakarbid tihedast papist, aga see jääb antud juhul väikseks....On olemas veel ehituspapid aga pole neile otsa vaadanud tihendi valmistamise seisukohast...
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 15 Nov 2009, 08:44

tere.

on jälle kodu täitsa olemas aga .... Muidugi saan naisega rääkida käite ja garaazist otsite üles.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 15 Nov 2009, 18:30

Tihendiga saime hakkama.

Aga nüüd avatasime , et võlli simmer on läbi. Kurat ! Pühapäev ka !


Kas kellegil äkki mingi imenipiga on kuskil !?


Tuleks kohe :D
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 16 Nov 2009, 09:41

Kui on kiire ja kellelgi orginaaltihendit ei ole....

Mina võtaksin võllilt ning korpuselt puuduva tihendi välis, sise ja laiuse mõõdud, ning helistaksin SKF-i. Nimetatakse seda asjakest venepäraselt "salnik" või huuliktihend või sk tihend.....
Ma olen sealt laagrite ja tihenditega ikka abi saanud...
Janno
Postitusi: 1923
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 16 Nov 2009, 13:17

Olen ka nõus, et SKF`i poisid on asjalikud. Minu kolleg olla sealt saanud Mersule käigukasti laagrid mitmeid kordi soodsmalt.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 17 Nov 2009, 14:38

Ja nüüd väike tähelepanek kõigile kes käigukasti kokku panema hakkavad:

Diferentsiaali korpust kokku lappides ärge unustage lisada ka sumbuti klambrit ! Mina unustasin, ja lisasin selle alles siis kui mootor autos oli. Siis tuli välja , et üks korpust hoidvatest poltidest on üle keeratud. Lõikasime uue keerme. Panime suurema poldi . Aga kuna kogu korpus oli pikalt surve alt ära siis hakkas õli läbi hermeetiku tilkuma ja nüüd ei teagi. Äkki lõppeb sellega, et peab kogu mootori jälle maha kiskuma.
Eile kell 5 hommikul enam ei suutnud ratsionaalselt mõelda.


Ja kui teie ka unustate siis ärge seda väljalaske klambrit sinna üldse toppima hakakegi. Hoiab niisama ka.
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 18 Nov 2009, 16:56

Kuidas muidu on? Kas kast sobib?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 18 Nov 2009, 17:30

Kastist sai jah 1. käik välja võetud ja endale asemel istutatud.

Nüüd tuleks veel kastiomanikuga hinnas kaubale saada :)
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 19 Nov 2009, 14:46

Lubasin ka mõned pildid lisada:
Manused
Ja nii ta uuesti kokku läks.
Ja nii ta uuesti kokku läks.
kokku.jpg (93.15 KiB) Vaadatud 16239 korda
Otse pesumasinast. Täiesti puhas differentsiaal.
Otse pesumasinast. Täiesti puhas differentsiaal.
diff.jpg (114.82 KiB) Vaadatud 16239 korda
Kurjajuur :) <br /><br />Või no eks tegelikult ole süüdi ikka see mis rooli ja istme vahele jääb.
Kurjajuur :)

Või no eks tegelikult ole süüdi ikka see mis rooli ja istme vahele jääb.
kast.jpg (85.46 KiB) Vaadatud 16239 korda
Lõpuks käes !
Lõpuks käes !
tostuk.jpg (179.46 KiB) Vaadatud 16239 korda
.... ja virutage nii kuis jaksate !
.... ja virutage nii kuis jaksate !
mats.jpg (105.59 KiB) Vaadatud 16239 korda
Selleks , et sidurikorv lahti saada. Meisterdage esmalt 2cm paksusest terasest tõmmits. Siis keerake see nii suurele pingele kui võimalik ( kasutage korralikku jõuõlga), virutage paar head obadust. Nüüd tooge kohale gaasikeevitus ja kuumutage, kuumutage n
Selleks , et sidurikorv lahti saada. Meisterdage esmalt 2cm paksusest terasest tõmmits. Siis keerake see nii suurele pingele kui võimalik ( kasutage korralikku jõuõlga), virutage paar head obadust. Nüüd tooge kohale gaasikeevitus ja kuumutage, kuumutage n
kuum.jpg (82.64 KiB) Vaadatud 16239 korda
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 20 Nov 2009, 01:50

Täna saime kõik kokku. Iga viimse kui detaili.

Keerasin võtit................ ja ei midagi. Starter ainult plõksus. Uurisime asja ja avastasime , et siduri kojaga on midagi tuksis. Igatahes on hooratas kuidagi täiesti kinni kiilunud, sidur ei näikse üldse lahutavat.

Perse !
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 20 Nov 2009, 07:15

Järsku läks ketas valepidi???
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 20 Nov 2009, 22:22

Täiesti võimalik, täiesti võimalik. Ilmselt nii ongi.
Vasta