2. leht 3-st

Postitatud: 13 Nov 2009, 12:16
Postitas Kristjan
Oskab keegi öelda kui paksud peavad olema sidurketta katted (hõõrdpinnad), mõtlesime , et vaatame üle aga no ei leia kusagilt millised nad olema peaksid.

Tänud....

Postitatud: 13 Nov 2009, 17:19
Postitas eino
Ega sellist ,,peab olema'' polegi, see on sabatunde küsimus. Kui on katted neetidega tasa või siis veel 0,5mm järgi siis kindlast mõtle vahetamisele. Üld juhul olen alati sellised suure mahuliste tööde juures üritand kõik äravahetada, sest paha ju kui poole aastapärast on vaja sama sõlm lahti kiskuda.
Näide suure bussi sidurist:
läks ketas vahetasime ära ja panime ka uue korvi aga survelaagri jätsime vahetamatta ja oligi 8 kuu pärast läks laager. Siis vahetasime kõik ja oligi paar aastat mureta.

eino

Postitatud: 14 Nov 2009, 20:28
Postitas Kristjan
Ega kellegil sellist tihendit kuskil mingil imekombel ei juhtu olema !?

http://www.minisport.com/acatalog/info_22A2237B.html

Pilt


Või teab keegi kust saaks osta tihendi valmistamiseks materjali ?
Seal kahjuks hermeetikut kasutada ei saa kuna tihendi paksus on määrav.

Tänud !

Postitatud: 15 Nov 2009, 01:59
Postitas Harri
Ega seal palju variante pole, käi vaata poodides, hulgiladudes jne. kus jääb järgi pakendikarpe. Osa neis on valmistatud tihedast papist.....Mina teeks nii...Vanasti olid näiteks kingakarbid tihedast papist, aga see jääb antud juhul väikseks....On olemas veel ehituspapid aga pole neile otsa vaadanud tihendi valmistamise seisukohast...

Postitatud: 15 Nov 2009, 08:44
Postitas eino
tere.

on jälle kodu täitsa olemas aga .... Muidugi saan naisega rääkida käite ja garaazist otsite üles.

eino

Postitatud: 15 Nov 2009, 18:30
Postitas Kristjan
Tihendiga saime hakkama.

Aga nüüd avatasime , et võlli simmer on läbi. Kurat ! Pühapäev ka !


Kas kellegil äkki mingi imenipiga on kuskil !?


Tuleks kohe :D

Postitatud: 16 Nov 2009, 09:41
Postitas Harri
Kui on kiire ja kellelgi orginaaltihendit ei ole....

Mina võtaksin võllilt ning korpuselt puuduva tihendi välis, sise ja laiuse mõõdud, ning helistaksin SKF-i. Nimetatakse seda asjakest venepäraselt "salnik" või huuliktihend või sk tihend.....
Ma olen sealt laagrite ja tihenditega ikka abi saanud...

Postitatud: 16 Nov 2009, 13:17
Postitas Janno
Olen ka nõus, et SKF`i poisid on asjalikud. Minu kolleg olla sealt saanud Mersule käigukasti laagrid mitmeid kordi soodsmalt.

Postitatud: 17 Nov 2009, 14:38
Postitas Kristjan
Ja nüüd väike tähelepanek kõigile kes käigukasti kokku panema hakkavad:

Diferentsiaali korpust kokku lappides ärge unustage lisada ka sumbuti klambrit ! Mina unustasin, ja lisasin selle alles siis kui mootor autos oli. Siis tuli välja , et üks korpust hoidvatest poltidest on üle keeratud. Lõikasime uue keerme. Panime suurema poldi . Aga kuna kogu korpus oli pikalt surve alt ära siis hakkas õli läbi hermeetiku tilkuma ja nüüd ei teagi. Äkki lõppeb sellega, et peab kogu mootori jälle maha kiskuma.
Eile kell 5 hommikul enam ei suutnud ratsionaalselt mõelda.


Ja kui teie ka unustate siis ärge seda väljalaske klambrit sinna üldse toppima hakakegi. Hoiab niisama ka.

Postitatud: 18 Nov 2009, 16:56
Postitas Margus
Kuidas muidu on? Kas kast sobib?

Postitatud: 18 Nov 2009, 17:30
Postitas Kristjan
Kastist sai jah 1. käik välja võetud ja endale asemel istutatud.

Nüüd tuleks veel kastiomanikuga hinnas kaubale saada :)

Postitatud: 19 Nov 2009, 14:46
Postitas Kristjan
Lubasin ka mõned pildid lisada:

Postitatud: 20 Nov 2009, 01:50
Postitas Kristjan
Täna saime kõik kokku. Iga viimse kui detaili.

Keerasin võtit................ ja ei midagi. Starter ainult plõksus. Uurisime asja ja avastasime , et siduri kojaga on midagi tuksis. Igatahes on hooratas kuidagi täiesti kinni kiilunud, sidur ei näikse üldse lahutavat.

Perse !

Postitatud: 20 Nov 2009, 07:15
Postitas eino
Järsku läks ketas valepidi???

Postitatud: 20 Nov 2009, 22:22
Postitas Kristjan
Täiesti võimalik, täiesti võimalik. Ilmselt nii ongi.