Mootoril puudub kohalt startides jõud..

Prr....prrr.....
Vasta
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Mootoril puudub kohalt startides jõud..

Postitus Postitas ranno » 24 Mai 2010, 15:43

Juba eelmisest sügisest maadlen probleemiga, et :
Auto käivutub poolest pöördest. Kohapeal gaasi andes kerib pöördeid nagu noor kotkas ja kõik tundub toimivat ideaalselt, aga sõita soovides kohalt ära ei võta. Hakkab puterdama, sureb välja, jõudu pole. Sügisel oli see probleem vaid külma mootoriga. Nüüd kevadel vahetasin ära õhu-, vee- ja õlitemperatuuri anduri ning sisselaske kollektori küttekeha (oli vahetamisel kindlalt vigane), mis töötab kuni 50 kraadi saavutamiseni. Mille tulemusena ei saa enam paigalt ei külmalt ega soojalt :-(
Mõistus sai just otsa. Kas kellegil on ideid?

Üks netist leitud manual ütleb põhimõtteliselt, et jäängi nüüd jalameheks:

Adaptive and non-volatile memory
Over a period of time, the ECM will learn the
best idle position for a particular engine -
irrespective of age, engine condition and load,
so that the correct idle speed is always
maintained. The adaptive idle settings are
stored in non-volatile memory. Consequently,
a replacement ECMwill need some time to relearn
the system parameters before proper
idle control is restored. A tune-up with a
suitable FCR is recommended whenever a
new ECM is fitted.
Faults identified by the self-diagnostic
function will also be stored in non-volatile
memory, and will remainthere until erased by a
suitable FCR.
This allows the self-diagnostic
function to retain data of an intermittent nature.
Adaptive idle measurements and fault
codes retained in non-volatile memory cannot
be lost - even if the vehicle battery is
removed.
If the ECM from one vehicle is
transferred to another vehicle, the contents of
non-volatile memory will also be transferred,
unless a FCR is used to erase the codes and
tune the engine to the new set-up.
Janno
Postitusi: 1923
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 24 Mai 2010, 15:52

Aga kui ECM`ile uus set-up teha? Kas see ei aitaks? Mina sain aru,et kui sa selle teisele autole paned siis on tal mälus ikkagi need vead.
Kahtlane,et keegi seda siinmail muidugi teha oskab.

Siinkohal näitaks näpuga kevadtuuri viktoriini ühele pildiga küsimusele ja tõstaks teise käe õhku ning hüüaks: KARPA!! :oops:
Cooper Sport
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 24 Mai 2010, 16:13

Uus set-up ? Kuulan huviga kuidas see käib :-)

Võimalik, et midagi on veel viga, ega mis sellist käitumist põhjustada võiks?
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 25 Mai 2010, 00:59

mõnele autole/ajule aitab kui paar tundi ilma vooluta hoida siis nullib ise oma vead ära.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 25 Mai 2010, 08:20

Sedagi proovitud.. ja ka hiljem pluss miinusega kokku ühendatud, et kõikvõimalikud kondekad nullitud saaks....
See eelnev infio oli võetud sellelt lehelt, et kui keegi ka niisama end harida tahab: http://www.cantyminiclub.com/tech/RoverMEMS.pdf
Vasta