1. leht 1-st

Pliivabast kütusest.

Postitatud: 20 Mai 2005, 19:09
Postitas Harri
Millist kütust te oma Minidel kasutate? Pliivaba või tavalist? Minuarust jookseb piir 1989 a. kohalt.

Postitatud: 20 Mai 2005, 20:19
Postitas Kristjan
Mul on aasta 96 auto ja täiesti tavalist. 95-te , ehk siis pliivaba!

Postitatud: 20 Mai 2005, 23:57
Postitas Harri
Kas sul on katalüsaatoriga auto?

Postitatud: 21 Mai 2005, 01:48
Postitas mikk
Katalüsaator lisati vist kõigile sissepritsega autodele.

Aga enamik sõidab niivõinaa pliivabaga, sest ega meil muud ju müüdagi. Ja tegelikult polevat suurt vahet - jõuallikas piisavalt hea, et sõita mitu head aastat kaasaegse kütusega. Ja kui siis niikuinii remonti läheb, saab ka need vajalikud täiendused teha. Mingeid lisandeid ei maksa küll kasutama hakata.

Postitatud: 21 Mai 2005, 19:13
Postitas Harri
Lugesin eile öösel seda teemat ja sain aru , et pliivaba kütusega autosid hakati välja laskma alates 1990 aastast. Vanematel autodel peaks ideaalis kasutama pliid sisaldavat kütust , sest see aine määrib väljalaskeklappe. Uuemate Minide plokikaanes on lihtsalt teisest materjalist väljalaskeklapid ja nende pesad. Samas on Mikul õigus, et kui nagunii kõik kütus on praktiliselt pliivaba siis ei jää muud üle kui sõita kuni väljalaskeklapid ära lagunevad. Artiklis oli veel soovitatud mingeid bensiinilisandeid aga samas öeldi ka ,et kõik vanade Minide omanikud sõidavad kuni väljalaskeklapid ära surevad ja siis vahetatakse õigest materjalist klappide vastu ringi. :)

Postitatud: 23 Mai 2005, 20:55
Postitas kullokas
Kas eelpoolöeldu kehtib ainult väljalaskeklappide kohta? Pliiaegse sisselaskeklapi säär tahab samamoodi määret või ütleb praktikute kogemus muud?

Postitatud: 23 Mai 2005, 21:47
Postitas Kristjan
Mõtlesin , et lisan siia artikli erinevate kütuste võrdlusest. UnoX lehel , aga Äripäeva meeste testitud ja kirjtuatud.
http://www.hydrotexaco.ee/nitro3000/aptest.php

PS! Seda on üks 4 lk. nii , et pläksige alt ikka "loe edasi" lingikest ka!