riista laenata

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

riista laenata

Postitus Postitas andreas » 25 Okt 2010, 20:23

tere
kas kleelegi võiks olla laenata riistapuud millega saaks mõõta silindri hülside kuluvust?

terv
a.
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas ares » 25 Okt 2010, 22:46

Hea keelekasutus :D
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 04 Nov 2010, 17:50

ei olegi kellelgi sellist riistapuud? :(
nii oleks vaja. :(


a.
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: riista laenata

Postitus Postitas eino » 04 Nov 2010, 20:35

Mes sest mõõdad puuri läbi ja pane uued kolbed. :bounce:
Sest mina ostsin juba kolbed ära teadmatta olukorrast mis mind kaane mahavõtmisel ootab.

eino :bounce:
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 04 Nov 2010, 21:47

no aga vat järsku on juba keegi osav sinna esimese remondi varem sisse uhanud???
nii et ikkagi tagasi samas kohas.
riiista vaja.

a.
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: riista laenata

Postitus Postitas eino » 05 Nov 2010, 06:44

esiteks peab olema kolvi peal märge milline remont ja teiseks seda saab tavalise nihikuga mõõta ka. sest pole vaja ju sajandiku täpsust et teada ja arusaada mes sees on

eino :bounce:
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 05 Nov 2010, 08:19

Nojah ma ise öösel hakkasin mõtlema ja tulin ka selle peale et krt ma saan ju kolvi ka mõõta.
Samas prreagused kolvid tunduvad jällegi korras olevat, et siis võibolla piisab ainult rõngaste vahetamisest?
siiski oleks ikkagi õigem juba kolvid ka ära vahetada. :?:
no vot võta nüüd kinni.

Mis spetsialistid arvavad?

a.
90Deville
Postitusi: 637
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: riista laenata

Postitus Postitas 90Deville » 05 Nov 2010, 08:28

Kui kolvid on korralikud, ei oma mingeid kahjustusi ja kraapse, siis piisab rahulikult vaid röngaste vahetusest.
Muidugi pead silindrid korra ka hooniga, köigeparem kui sellise pudelihari-tüüpi, läbi laskma, et uued röngad ilusti sisse saaks töödata.
Üle pead kolvid ikka möötma, aga jah, seda saab tavalise nihikuga suht rahulikult teha(et teaks millele röngaid tellida).

Tolle riistaga mida sa laenutada tahad saad teada palju silindrid ellipsisse on kulunud, aga ma ei muretseks selle pärast liigapalju.
Üksiku Riley Elfi klubi
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: riista laenata

Postitus Postitas eino » 05 Nov 2010, 08:32

Ei ole kõige suurem spetsalist aga omast kogemusest võtan nii et kõik uus siis pole järgmine aasta jälle teha. Kõik sõltub plaanidest. Kui plaanid sõita nii 5 aastat ja rohkem siis kindlasti kogu sisu uus, kui mõtled järgmine aasta maha müüja siis pane nii sama kokku eks järgmised ehitavad. Teine on see et eks kolb kulub aga kõige parem on kui katsud silindri/hülsi ülemist serva kui on kulumise rant siis puuri järgmisse mõõtu ja ... sest sell juhul on ainult rõngaste vahetus enese petmine.
edu

Üritan enda mootoril ka seekord pea maha arutada.

eino :bounce:
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
90Deville
Postitusi: 637
Liitunud: 08 Okt 2008, 17:17
Asukoht: Haapsalu/Sthlm

Re: riista laenata

Postitus Postitas 90Deville » 05 Nov 2010, 09:13

Jep, Eino jutt randist vastab täiesti töele, kui üleval ikka köva tuntav rant sees siis läbipuurimine ja uued kolvid.
Aga, kuna miniga tegelikult ju päriselus ei söideta mingeid arvestatavaid kilomeetreid, siis ma kahtlen selle randi olemasolus.
Tänapäevastel mootoritel ei taha see aeg kuidagi kätte jöuda mil oleks vaja kolvigruppi vahetada, muidugi ma annan endale aru et mini mootor on pärit 50datest.
Ja uute röngaste panemine aitab väga hästi, oli kunagi ühe pörnikaga tunne et mootor täiesti öhtul omadega, pärast röngaste vahetust aga digimuutus uueks :D
Niiet mina ei näe sel kolvide vahetusel suurt mötet, kui just töesti köva ranti sisse pole kulunud silindri ülemisse otsa.
Üksiku Riley Elfi klubi
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: riista laenata

Postitus Postitas eino » 05 Nov 2010, 15:14

Et selline paistis siis minu mootori seest :(
http://album.ee/node/24065085/50254969
Et rant päris tuntav ja puurimisest ei pääse. Pea asjalikult oli nii et radika (etepoole ja tahapole) ja siduri poole oli kulund rohkem kui geneka ja kollektori poole.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Re: riista laenata

Postitus Postitas Mehis » 08 Nov 2010, 15:31

Kui endiselt vajad riista siis saan laenata vahemikus 50-88mm. mõõtmiseks

M.-
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 08 Nov 2010, 15:58

Tänud, kuid otsustasin kubatuuri tõstmiseks, et läheb kõige suurem mõõt kolb sisse.
Sellega seoses puuritakse silindrid viimase vindini suuremaks, ning nihkesse.


terv
a.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Re: riista laenata

Postitus Postitas Mehis » 08 Nov 2010, 21:23

Mida seal nihkese tehakse? Kus tehakse?
M.-
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 08 Nov 2010, 21:46

nihkesse puuritakse silindri hülsd, sest uued kolvid mis soetada kavatsen ei mahu üksteise kõrvale ära, ning kahe silindri vahele jääv osa kipub liialt õhukeseks jääma.
Kalkuleerides plokikaanetööd, siis lihvimine, sooveldamine suuremad klapid, klapijuhtpuksid, ning veel mõningased perfomance regulatsioonid lähevad sama kulukaks kui tellida minispares juba meistrite poolt ette valmistatud ning suurtele kolvidele mõeldud kaas.
Kelle selle masina ploki kallale ässitan ma veel hetkel ei tea, kuid ega siin väga palju valikuid ei ole ka .
Ühesõnaga plaanis mini mootorist minisparese abiga saada kätte natu rohkem kilowatte kui ta tehesest välja veeres.
Vasta