riista laenata

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Re: riista laenata

Postitus Postitas Mehis » 09 Nov 2010, 09:27

No vast siin tehes tuleb ikka odavam kui inglismaalt osta, sõltub kus teha ja kes teeb. Ega seal freesimisel ja hoonimisel mingit keerulist teadust ju ei ole. Aga jah, vaata et veidi metalli ka ikka alles jääb...
Pane pilte ka siis tööfaasist.
Kasutaja avatar
andreas
Postitusi: 408
Liitunud: 28 Nov 2009, 13:37
Asukoht: tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas andreas » 09 Nov 2010, 10:06

arvestasin eestis sellise kaane töörahaks u 3500 eeki, klapid 8 tk 2500 eeki, juhtpuksid , tihendid, topeltklapivedrud, poolkuud, taldrikud jne
uk st. sellise kaane hinnaks u 8000 eeku
ehk siis jutt käib u 1000 eeki st mis kulub tegelikult jooksmisele ja sebimisele.

Kui garaazi all midagi juba reaalselt toimuma hakkab kostitan piltidaga, kuid hetkel veel käsil tellimuse koostamine ning osaline kalkulatsioon kergenavale kukrule :(

terv
a.
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Re: riista laenata

Postitus Postitas Mehis » 09 Nov 2010, 10:11

Tõukuri hinnad:

Plokikaane remont 16V 1920.-
Plokikaane lihv 350.-
Silindri hoonimine 4x150.-
Väntvõlli kontroll 250.-
Väntvõlli lihv 1305.-
spets
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Nov 2009, 08:25
Asukoht: Tallinn

Re: riista laenata

Postitus Postitas spets » 09 Nov 2010, 21:27

Mehis kirjutas:No vast siin tehes tuleb ikka odavam kui inglismaalt osta, sõltub kus teha ja kes teeb. Ega seal freesimisel ja hoonimisel mingit keerulist teadust ju ei ole. Aga jah, vaata et veidi metalli ka ikka alles jääb...
Pane pilte ka siis tööfaasist.

Ei, metallitöödes pole midagi keerulist, teha on mõtet, aga ainult üks kord ja õieti. Näiteks kaanes kanalite portimine ja voolavuse parandamine pole selline töö, et võtad otsfreesi ja lased lihtsalt sujuvaks, pealekauba on tegemist sitke malmist kärakaga, mida pole nii lust töödelda, kui alumiiniumit (nagu paljud arvavad). Gaaside voolavus profiilsetes kanalites on teadus ja töö mida õpitakse väga pikka aega ja tehakse korduvalt proovimisi ning mõõdistusi. Pole mõtet eriti jalgratast leiutada, brittidel on kogemus ja kui meil on vahendeid, siis me ostame. :) Einol on täitsa õigus, ovaalseks kulunud silindritesse pole sügavat mõtet uusi rõngaid panna. Hoonimine on küll väga oluline rõngaste sisse töötamiseks. Aga tolerantsist väljas silindri seinad ja uued rõngad ei tööta kunagi korralikult kokku. Ennem paakuvad kolvihõlmad ja riknevad õlirõngad.
miniest
Postitusi: 543
Liitunud: 31 Juul 2004, 10:49
Asukoht: tartu
Kontakt:

Re: riista laenata

Postitus Postitas miniest » 10 Nov 2010, 02:06

Veidi OT:
No PL Mini. com pakub ka Mini mootorit, koos käigukastiga, aga seda 2000 naela eest, mis tundub veidi kallis, kuid tasub ennast vast löppuks ära.
http://www.plminishop.com/shop.php?action=full&id=1196
Mini Engine Fully Built With Gear Box 1293cc.
Pilt
1293cc complete engine and gearbox Appox 90Bhp Comprising Of, Std Cyl Head, Std Rockers, Hi Lift Cam, and Followers, New Oil Pump,Crankshaft Re-ground, And New Bearings, New Pistons and Re-Bored To 1293cc, Duplex Std Chain, New Clutch Kit, and Water Pump, Re Con Gearbox, Central Oil Pick Up Pipe, 3.4 Ratio Diff **150.00.00** Surcharge Refunded When Old 1275 Engine and Gearbox Is Returned Please Note 1293cc Engines Are A Lot More Reliable Than 1380cc Ones But Please Ask As We Do Build 1380cc Units
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
Vasta