Jauhtusvedelik ja radiaator

Prr....prrr.....
spets
Postitusi: 22
Liitunud: 10 Nov 2009, 08:25
Asukoht: Tallinn

Re: Jauhtusvedelik ja radiaator

Postitus Postitas spets » 19 Jaan 2011, 11:17

tsiteerin:
for now to save changing waterpump again so soon, you could remove the thermostat and drill 6 small holes around the flat perimeter of it, so that water can travel up through and past before the stat opens, i have done this before and had no problems at all



Jessus, no see on klassikaline interneti tuuningu BS. :lol: Termostaat ju selleks ongi, et ta SULGEKS suure veeringi (e. vesi ei käi läbi jahutusradiaatori) ja kui termostaat on kinni, siis käib vesi ainult läbi mootori ja läbi salongiradiaatori. Termostaat peab hoidma mootorit õiges temperatuurivahemikus ja vajalik on, et mootor soojeneks võimalikult ruttu. Kui mootori "õigest" temperatuurist on kas või 10C puudu, siis juba kasvab kütusekulu ja heitgaaside hulk ning väheneb võimsus. Rääkimata ebaefektiivsest salongi soojendamisest. Augu võimalikust vajalikusest ja mõõtmetest kirjutasin ma oma eelmises postis.
Eriti oluline on see õige temperatuuri jutt pritsega mootoritel, sest seal määrab aju kütuse segu koostist mootori temperatuuri jälgides.
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 761
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Re: Jauhtusvedelik ja radiaator

Postitus Postitas eero » 19 Jaan 2011, 11:24

Just, kõigega nõus, selle sain nüüd ka suht omal käel selgeks.

Kuigi siis küsiks kohe et milline peaks olema kasutatav termostaat, kust seda numbrit võtta? On ju neidki eri temperatuuridega - 88, 82 ja vist veelgi väiksemad.

Hea jutt sel teemal (mida ise lugesin süvenenult liiga hilja): http://www.7ent.com/images2/KeepingYourMiniCool.pdf
with a mini (in pieces!)
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 761
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Re: Jauhtusvedelik ja radiaator

Postitus Postitas eero » 19 Jaan 2011, 11:40

Ok, lõin Haynes juhendi lahti ja seal selgelt kirjas:

Opening temperatures:
Pre-1976 models:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 82ºC
Hot climates . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 74ºC
Cold climates . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88ºC
1976 models onward:
Standard . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 88ºC
with a mini (in pieces!)
eino
Postitusi: 1106
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Re: Jauhtusvedelik ja radiaator

Postitus Postitas eino » 20 Jaan 2011, 00:10

See on nii et kui viitsid jamada siis talveks 88c ja suveks väiksema kraadiga.
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
otsin juppe,kirjandust mootorattale Walter
Vasta