1. leht 1-st

tagasilla anomaalia.

Postitatud: 05 Juun 2005, 20:46
Postitas marti85
Tagasillaga pahad lood: Sõites suurema hooga vasakpoolsesse kurvi hakkab rehvi sisekülg käima vastu tagumist poolraami. Logistasin seal taga neid pukse, mõned tunduvad loksuvat, kas keegi on neid vahetanud, kust neid otsida ja mis on nede pukside eestikeelne nimetus, kas tagumise hõõtshoova puksid :oops: ?

Samuti tundub kahtlane see, et kui auto tagumine ots ülesse tungida siis saab tagumisi rattaid vabalt ülesse alla loksutada, nagu polekski vedrustust. Kas mini puhul on see normaalne, arvestades mini vedrustuse eripära, või on miski asi seal taga väga valesti?

Postitatud: 06 Juun 2005, 12:24
Postitas Harri
Mahti saan siis vastan sulle pikemalt milles asi, mida osta ja mida teha. Ma just lõpetasin tagasilla remondi ja võitlen nüüd sisuliselt uue esisilla ehitamisega.....

Postitatud: 06 Juun 2005, 20:27
Postitas marti85
jah, nõuanded kuluvad tõesti väga ära, enne kui kirvega asja kallale asun :?

Postitatud: 06 Juun 2005, 20:55
Postitas Harri
marti85 kirjutas:jah, nõuanded kuluvad tõesti väga ära, enne kui kirvega asja kallale asun :?
Sul on läbi tagumised õõtshoova võllid ja välimised pronkspuksid. Tavaliselt on puksid juba ennast võlli sisse söönud , nii et mõttekas on osta komplekt mis koosneb võllist, sisemises otsas olevast nõellaagrist, välimises otsas olevast pronkspuksist, mutritest, seibidest ja tihendist. Põdras maksab selline komplekt.
Takatukivarren korjaussarja, Mini 20,00 EUR ühe tagumise ratta jagu. Et tulevikus sellist jama vähem juhtuks on vaja võlli otsas olevast niplit aeg ajalt määrdepritsiga tutvustada :) Et näha millega on tegemist otsi Minimania.com toodete hulgast üles TRAILING ARM REBUILD KIT .Minu arvuti keeldub seda pilti siia üles riputamast

:(