1. leht 1-st

1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 19 Apr 2012, 11:20
Postitas Hype
sooviks infot siis , kas keegi on eestis vahetanud ?

Leidsin netist mingid Kit'id aga see maksis 2500 naela :D

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 19 Apr 2012, 13:18
Postitas 90Deville
Ma ütleks, et täiesti mötetu teema see vahetus.
Spi on ühe pihustiga, ehk siis nagu karpa asendus, Mpi on kahe pihustiga, ehk siis nagu....mittepalju enamat.
Päris pritse eeldaks ikka nelja pihustit, a ju siis ruumi ja materjali kokkuhoiu möttes on sellest loobutud.

On sul selle pritsega mingi probleem vöi unistad et nii saaks jöudu juurde? Neil kw ühedsamad tegelt.

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 19 Apr 2012, 23:08
Postitas Hype
olgu , aga kas spi'ile Progre aju või teha karpaks ümber?

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 08:08
Postitas andreas
Räägi parem mis sinu SPI süsteemil viga?
Karpaks saad teha lihtsate vahenditega.
PS Kas sa tead mõnda karburaatur mootoriga autot
mille sisselase töötaks laitmatult?
Külmkäivitus jne.



a.

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 08:11
Postitas 90Deville
Räägi ikka enne sellest, mis praegusel viga on?
Spi'le progeaju pole kah ilmselt mötet teha, jällegi, vöita nagu pole suurt midagi, kaotada vaid jupp raha.
Korrektselt toimiv spi ei erine autoga söites mitte kuidagi mpi'st, ei jöu ega mineku poolest.

Kuna sa oma autot müüd kah, siis karpaga muutuks see tegevus veel suti keerulisemaks, kuna tänapäeva inimene ei tea enam misasi on ntx tooreklapp, miks peab käiama pärast pikemat seismist jne.
Samuti läheb seegi veidi raha maksma, uus karpa, sisselaskekollektor ilmselt, uus bensupump jne.

Edit:krt, Andreas oli kiirem :D

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 08:30
Postitas Hype
kõik toimib hästi, kui rocker kit ja vbl veel midagi huvitavat tellida jääb see spi koos oma orignaal map'iga lahjaks ?

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 08:45
Postitas 90Deville
Eks erinevatel kit'idel on erinevad suunitlused ja sobivused, töenäoliselt on see kirjas tootja infolehel, et millele täpselt sobib ja mis juurde vaja panna. Ma pole kursis misasi see rocker kit on, nimejärgi pakuks uusi nookureid ja need ei möjuta spi'd kuskilt otsast, ja vaja neid kah pole tegelikult, kui ei plaani seda a-seriest mingi 8k pöördega kräunutama hakata, mis muidugi eeldab uut nukka jpms.
Sel puhul on vöimalik küll et spi jääb vöimetuks, sama kehtib ka sisselaske kohta.
Aga täpsemalt on jah ilmselt toote tutvustuses kirjas.

Mu täiesti isklik arvamus on, et ega sel a-seriese tuunimisel erilist pointi pole, selleksajaks kui sealt mingit arvestatavad hobujöud tulema hakkavad on ta juba tänaval kasutamiseks ebamugavaks muutunud ja auk rahakotis on sügav. Pigem gti conversion vms.
Ehk, nagu vanarahvas ütleb-toida hunti palju tahad, karu ...... on ikka suurem :D :D :D

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 08:53
Postitas Hype
tänud võib lukku panna

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 09:06
Postitas andreas
Selle teemakohase vastuse saan anda u nädala pärast.
Minu mootor on puuritud 1,4 ks.
Siis veel paigaldatud kangem nukkvõll, suuremate klappide ning topelt vedrudega kaas.
Samuti on kaanel ka suurendatud voolavust.
Paigaldasin ka vähe järsema tõusuga Roller Rocker i.
Hetkel kohapeal töötavana saab SPI temaga ilusasti hakkama.
Mis mis ta sõidu ajal teeb ???


a.

Re: 1.3 SPI >>> 1.3 MPI

Postitatud: 20 Apr 2012, 13:02
Postitas ares
Kui raha on kühvliga loopida võib seda A-seeria mootorit tuunida. Kui aga tahad jätkusuutlikku võimsamat asja siis tasub pigem mootori vahetuse peale mõelda. Tuumafüüsik mootori vahetamiseks olema ei pea aga soovitav on päris korralikke algteadmisi ja vahendeid omada.

Ares