Mootori häälestus

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 08 Juul 2005, 11:19

Nii nad lihtsalt soovitavad.. kasutada vanemates minides paksemat õli kuna tal ka käigukastiga üks ollus seal...
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 08 Juul 2005, 12:43

marti85 kirjutas:See suur, et.... Mida imet sa seal vedrustuse juures pumpad?
mu austinil on HYDRAGAS vedrustus --> http://www.mgfcar.de/hydragas/ehydragas.htm

kusjuures minu teada on selline vedrustus ka osadel minidel.

no ja siis ongi nii, et aja jooksul ja pikkade seismistega on see süsteem kuidagi tühjaks imbunud. õnneks on kõik elemendid terved,kuid lihtsalt surve peab olema 27 at, praegu on 22 at. ise lasin ka rumala peaga 2 at välja.

ja selle rõhu taastamiseks on spets pump, mis suudab spets vedeliku 27 at survega sinna süsteemi pressida. vedelikku saab ka minitronist ning neil on olemas ka pump, aga ei viizinud autot selleks soome viia ja siis urgitsesin välja, et Pleione Tallinnas on kunagise "briti auto oü" järglane siin eestimaal ning briti auto tegeles justnimelt inglise autode remondiga - ja vajalik varustus on pleione vendadel siiani alles.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

jätkan OT'd

Postitus Postitas usku » 19 Juul 2005, 21:35

kuna allegro selline klubiväline auto, siis jätkan offtopicuna siia samasse, kus küsimus tõstatus, rääkimist vedrustuse kohta. kuna ehk tulevikus võib olla keegi miniline, kellel on hydragas või hydralastic vedrustus, siis tasub järgnev kõrva taha panna. :)

täna sai vedrustus ära täidetud. telefonis asjalikuna tundunud jutt osutus kattetuks, kui kohale jõudsin. ühesõnaga mehed otsisid tolmu alt pumba ja üks õppis seda minu auto peal kasutama. aga seni tundub, et õnnelikult.
tegemist on tavalise kolviga käsipumbaga, mille ma nüüd endale meisterdada lasen. enam ma pleionet ei sponsoreeri igatahes.

poolteist tundi kulu koos transpordiga ning auto on nigu vedruvanker :) 27 at tõstis auto harjumatult kõrgele, kuid see vajub aja jooksul mõnevõrra alla ma usun. ja kõrge ongi parem - nüüd on karter normaalsel kõrgusel ning reklaampilte vaadates ei ole auto sugugi madalam kui minul. lisaks on mul veel puudu salongi sisustus ja muud pudipadi - kokku vast mingi 60 kg? seega, mulle meeldib.

maksma läks täitmine 400 eek ja treila 200. kusjuures tundub, et vedrustuse kõrgele tõstmine kaotas rooliloksu (!!!) ning rattad tõstis igatahes sirgeks (äkki poolteljed enam ei krabise?). ülehomme panen juhi-istme sisse tagasi ning harutan natuke juhtmeid - siis saab sõidumuljeid ka. aga treilalt maha veeremine ja manööverdamine olid positiivsed kogemused.

tegin ka pilte auto uuest "look"'ist

kaege perra!

http://piksarv.dyn.ee/~ux/hydragas

nii et siis, marti85, pumpan ma auto kõrgust :) oleks endal kodus see kolb-pump, võiks enne igat maanteesõitu madalamaks lasta ja enne linna kõrgemaks tõsta. ventiil nagu auto ventiil ikka... täna siis sai pumbatud karter maapinnast 14 cm kõrgemale, hetkel oli 22 cm kõrgusel. aga auto on nigu võõras küll :) ehmatab ära kui õue peale lähen.

ahjaa, enne pumpamist oli paremal ees rõhku 19 at ja vasakul 9 at ... et mõlemad 27 peale saada, kulus 1,1 l vedelikku hinnaga 250 eek/l + km

Uku
/praegu õnnelik/

EDIT: kristjan, tegelt ma arvan, et sa võid marti küsimuse ja minu vastused tõsta eraldi teemaks ... sama alafoorumi alla... siis ei risusta see käesolevat teemat!
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 18 Aug 2005, 20:29

Uku, kaugel su projekt juba on. Pole mõnda aega vaheraporteid kuulda olnud - ehk teed up date'i

e.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
uf

Postitus Postitas uf » 18 Aug 2005, 23:18

asi niikaugel ikka, et salong on väga tühi, vedrustus püsib ilusti õigel kõrgusel - seega on elemendid korras ja auto nüüd nagu päris :)
asi seisab selle taga, et ma pole leidnud veel sellist keretööde tegijat, kelle kätte auto põhjaplekkide (3 kohast) vahetuse usaldada saaks. see üks, kelle valisin, osutus joodikuks :P nüüd ootan ja uurin, et saaks sept kuu jooksul kellegi juurde keretöödesse anda. kui keretööd (salongist seest) tehtud, siis värv selga (sisemisele poolele ainult) ja siis panen kokku tagasi sellise nüansiga, et vanad vaibad asendan uutega ja armatuurlaud on kaetud nahaga (sellega praegu tegelen ise - käsitööna valmib)

niisiis otsin keretööde tegijat, kes tehtu pärast ka värvi alla paneks.

u.
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 01 Sept 2005, 18:33

teemakohast ka natukene.

sai siin E-riik'iga karburaatori diili tehtud.
selgus, et minu karburaator (mis allegrol hästi töötas)
oli kulunum kui asendatav. aga siiski sai ta sealt seguklapi.
niisiis anna nüüd teada, mida raivo juures käimine paljastas.
kas said masina tiksuma? mida ta arvas jama põhjuseks?

U.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 01 Sept 2005, 21:54

Uku karpast sain enda oma klapile võlli, tundus teine kobedamas korras, kui minu pulk. (üldse on see võll väga lolli ehitusega. Nimelt on pronks võll pandud otse vastu korpust jooksma, mis tahest tahtmata hõõrdumise tekitab.) Proovisin ka nõela, kuid paistab, et sinu 1.3 mootori karpal oli see jämedam. seega, ei andnud ta just mitte head tulemust.
Täna viisin just masina raivo kätte. Võtab hommikul kohe mootori ette ja peale lõunat peaksin diagnoosi saama. et mis lahti, mida kuidas ja millal parandada. vahepeal peaksin ilusti ringi saama puristada ja siis, kui vajalik kohal, teeb ta mootoriga asja ära.

Muuseas teadis ta nõu anda, et kui mootorid ei taha tiksuda, siis tasub jagaja kontakte kontrollida. et kontaktjagajatel on seal säde ja see põhimõtteliselt kõrvetab ajapikku klemmid ära.

Tegelane ise tundus igavesti muhe. eks siis ole häha, kuidas sõidurõõmuga jääb.


Veel ääremärkusena Harrile ja Mikule, et vahetasin endal esijooksus veel ühe rooli otsa ära (selle viimase jublaka, mis ratta osakonna külge kinnitub) ja rool ongi palju kergem :) Müra isolatsiooni sai ka omajagu pandud ning lausa lust on sõita, kui tuule kohinat vastu esiklaasi kuulda võid.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 06 Sept 2005, 10:42

pealelõuna on möödas nüüd :P mis toimub autoga?
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 06 Sept 2005, 10:45

Mootor saab ikkagi pisut põhjalikuma korrastamise. Läbi on jagaja klemmid, üle tuleb poleerida klapi avad, vahetada tihendid, vahetada ploki kaane tihend ja karpa nõel tuleb ka uus panna. Kui asjad soomest kohal, raporteerin puristaja seisukorrast uuesti.
Praegu on ta liikuv, kuid kuidagi õnnetu on sõita, kui mootor paigas ei ole :(
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Vasta