Turtsub teine!

Prr....prrr.....
Vasta
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Turtsub teine!

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2005, 16:44

Selline probleem siis , et madalatel pööretel ( alla 2tuh) ja eriti siis kui mootor veel külm on hakkab ta turtsuma. Kunagi välja ei sure, aga teeb häält nagu kohe hakkaks. Turtsub ja jõudu ei ole , ja siis äkitselt köhib puhtaks ja hakkab rebima. Väga kenstakas. Ebameeldiv, kahju tast.

On kellegil ideid!?
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 12 Nov 2005, 18:11

Mul teeb teeb vahest sama külmast peast, et ei taha teine edasi minna ja turtsub aga ku pöörded juba kõrgemal siis vägisi liigub. Soojast peast pole jälle tähele pannud...
Kas sul Kristjan on pritsung või karpa? Mul pritsung ja ootaks samuti tarkadelt nõu :)
miniac
Postitusi: 90
Liitunud: 29 Jaan 2005, 00:17
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas miniac » 12 Nov 2005, 19:42

Ma pole küll mingi autospets, kuid ühe variandina võin välja pakkuda aku töö nõrgenemist, nimelt pidavat nii olema, et tühikäigul hoiab pöördeid õigel tasemel just aku (või oli see generaator? :P) ning kui nii enam ei toimi hästi, siis võib selles probleem olla. Aga ärge mu sõnu kullana võtke:D
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2005, 20:04

Pritnsung , pritsung!

Ühesõnaga väidad sa , et kui aku on nõrk siis võib selline probleem olla!? Asi klpaiks, sest aku on mul hästi nõrk küll praegu. Samas aga tühikäigul ei ole probleeme. Siis tuksub ilusasti. Jama tekib just käigu sisse pannes ja sõitu alustades. Ehk siis , et sõites , või õigemini sõitu alustedes ei taha minna ja sisi mingil hetkel hakkab ilusti kiskuma jälle. Aga vibratsiooni või sellise värina lööb ka sisse...
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 12 Nov 2005, 21:38

Mul on aga tutikas aku :(
Riho

Postitus Postitas Riho » 13 Nov 2005, 00:50

pakun omalt poolt välja, et viga võib olla küünlates. ja ka küünlajuhtmetes, seda just praeguse uduse ilmaga. endal küll karpaga masin, kuid külkäivitus paranes tunduvalt, kui panin peale uued küünlad.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 13 Nov 2005, 14:36

mina oma tagasihoidlikust kohemusest karpadega võin arvata, et kui liikuma hakates turtsub, siis on kütuse (loe toore) suhe vale. ehk siis mingi pritsungi andur, mis ütleb mootorile palju ta toorest peab külmale mootorile andma, võib vigane/määrdund olla.


PS: minu suksul on esiosa nüüd katki ja arvatavasti läheb täielikule taastusravile :(
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 13 Nov 2005, 16:48

Mis mis , kuidas nii siis juhtus!?
Mõni Hummeri mees põrutas üle? :x
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 13 Nov 2005, 20:45

Viga võib olla lugematutes asjades. Näiteks bensufilter umbes. Üks paarikümnest kontaktist natuke korrodeerunud. Mõni andur hakkab nägemist kaotama. Ka õhufilter võib probleemne olla. Niiskus võib ka elektrisüsteemile liiga teha praegu. Generaator vajab samuti aeg-ajalt hoolt. Ka "aju" võib ühel hetkel tõrkuma hakata. Igatahes ei soovitaks ma ise sellega tegelema hakata vaid siiski mõni tarkur leida. Tartus teaks küll kelle juurde suunata aga tallinlastele nõu ei oska anda.

DIA Autodiagnostika OÜ
Tehase 21a
Tartu
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 14 Nov 2005, 00:07

no üldiselt võiks juhtme otsad ikka ise korras hoida. see pole nüüd nii raske klemmikud üle vaadata, puhastada ja klemmimäärdega kokku tehes taasühendada. kui see, õhufiltri kontrollimine, bensu filtri kontrollimine ei aita, siis edasi diagnostikasse.


(eesolev masin tegi hädapidurduse ja ma kelgutasin talle konksu otsa. Eest on sahtel tühi, starter sai ka kerge kolksu ja jagaja kaanel olid ka tükida taga (kuid selle sain kohe ära vahetada), praegu sõidab, kuid on väga kahtlane.
Loodan uuel nädalal Citroen C2he omanikuks hakata ja siis võtan asja ette ja teen Rannot. Ehk siis mini restaureerimine...)
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 15 Nov 2005, 20:17

Ühinen Miku arvamusega.....mootori tõrkumist mingis reziimis võib põhjustada mitukümmend asja.....Aitab ainult asja süstemaatiline ülevaatamine Kui kogemusi selles vallas vähe on lihtsam lasta seda spetsialistil teha kes asjaga igapäev tegeleb....
mart

Postitus Postitas mart » 20 Nov 2005, 01:09

Mul nõlvakuga samad sümptomid, aga ma paneksin lihtsalt selle meie ilma süüks ja külmaks mootoriks. Sest suvel sellist asja ei toimu kahjuks.
Aga mul karpa! Pritsungi kohta ei oska miskit kosta!
Vasta