Vedrustus ja Jahutusvedeliku vahetus.

Prr....prrr.....
Vasta
MINI_UK

Vedrustus ja Jahutusvedeliku vahetus.

Postitus Postitas MINI_UK » 11 Apr 2006, 21:11

Mul on Mini terve talve seisnud ja sees on olnud tavaline vesi, mis on pisut rooste värvi.
- Kuidas sinna alla voolikule kõige paremini ligi pääseda ja vedelik välja vahetada?
- Palju läheb MINI-sse jahutus vedelikku ja kas segate seda ka veega(mis suhtega)?


Ülevaatlusel ei lastud mind läbi esišarniiride kulumise tõttu.
- Kas tasuks kogu suspencion välja vahetada korraga ja millest üldse järeldada, kui hullus seisus amordid vedrud jne on(raske järeldada kuna väikese ratta tõttu igast keskmisest august läbi sõites käib pauk)?

- Palju Tallinna teedel erinevatele suspencion juppidele eluiga pakute, isegi kui püüda slaalomit teha aukudega.

Tänan.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 11 Apr 2006, 23:58

Sarniiride loksu saab näiteks väikese sõrgkangiga kontrollida kui ratas on tungiga üles tõstetud.Kui sarniirid vahetad, kontrolli kindlasti kas määrdeniplid toimivad, vajadusel vaheta need ka välja. Amordiga on keerulisem. Kui näit. amordi alumine ots lahti lasta ja edasi tagasi liigutades osa käiku on tühi ja kostab lurtsumine....siis oleks aeg välja vahetada. Mingis stendis saab ka vist amorte kontrollida....

Reklaami mõttes mainin, et hetkel on Tartus saadaval KONI punased pehmemad "street" seades uued esiamordid, vist oli 1600 kr paar.
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 13 Apr 2006, 10:04

reklaami mõttes ütlen, et need tartus saada olevad amordid on kallid. 160 euri eest saab korraliku gaasikepsude jooksu (4tk siis) ja 100 euri eest saab õlikad. seda siis Minitronist
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 13 Apr 2006, 19:07

Jummala õige , aga need KONI amordid on seadistatavad, st . nende jäikust ja kulumist saab pealekeeramisega kompentseerida.Minitronis on analoogi hind 71 EUR tk. See on nende hea külg. Kuigi jah.....kiirusele see ei mõju :D

ja veel ...on vahe kas osta "vakio" st. standart amort või siis võimsam. Kui on tegemist 13" rattaga siis jääb standart esiamort suhteliselt raske vedrustusaluse massi ohjeldamisega hätta....tuleks valida võimsam esiamort.Tagumisel otsal on enam vähem suva mis sinna panna....Tarkus internetist leitud.... :roll:
Vasta