Diagnostika Tallinnas

Prr....prrr.....
siim

Postitus Postitas siim » 09 Sept 2008, 01:26

CH peaks olema põlemata kütuse osakesed. Soovita vähemalt ülevaatuse ajaks üks universaal katt juurde panna.
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 09 Sept 2008, 09:24

Mul on tutikas katt all. Mu auto pea-aegu koosnebki uutest juppidest, aga kasu ei mingit :)
siim

Postitus Postitas siim » 09 Sept 2008, 13:51

Proovi nende meeste jutule saada. Asuvad Viimsis tööriistarendi vastas, telefonis küsi kindlasti asukoht üle.
5138283 Erik
Diagnostika Bosch testriga(veakoodid,abs,lamda jne)

Käisin seal kunagi oma vana 124 mersuga, olid oma ülesannete kõrgusel.
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 09 Sept 2008, 16:11

Helistasin. Neil ei ole ka sobivat juhet, et aju lugeda..
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 09 Sept 2008, 19:27

Kas sul on karpaga või pritsungiga, kui viimane siis mina käisin rääkimas enda jamadest seal mustamäe roveri garaazis ( nüüd on nad vist kusagil paldiski mntl) ja mees arvas et otsad millega aju ühendada on tal olemas aga arvas et minide ajud on nii vanad siiski et nende kompu ei pruugi midagi täpselt välja selgitada. Aga mees ise oli muidu asjalik, võib olla on abiks siiski.
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 09 Sept 2008, 21:04

Otsin nad siis homme uuesti üles. Vaatab kelle otsa satun. Korra olen nendega mustamäepäevilt suhelnud, aga siis nad küll ei võtnud isegi jutule..
siim

Postitus Postitas siim » 09 Sept 2008, 22:54

Tundub, et sul on vaja sellist mees, kes suudaks selle kaabli ise teha. Võiksid proovida jutustada mõne kõrgkooli õppejõuga, vb saad mõne pädevama mehega kokku.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 10 Sept 2008, 11:21

Ma arvan , et MiniBoxi mehed peaksid selle kaabli endale ostma :wink:
siim

Postitus Postitas siim » 12 Sept 2008, 18:02

Kas on midagi positiivset toimunud?
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 16 Sept 2008, 11:13

Küsisin nõu ka Uunikumide foorimis, et äkki on neil kogemusi autodega, mida eestis nii vähe on ja teenindused puuduvad. Sealt olen hetkel saanud ka vaid ühe kontakti mehe kohta, kes kuskil oma garaazis autosid putitab. Natuke kahtlane asi on, aga samas on see mu ainus päästev õlekõrs.
Vaikselt nuputan ka ise. Kuna suur CH on põlemata kütus, siis viga saab olla õiges õhu lugemises ja või kütuse rõhu regulaatoris. Õhuanduritest on seal ainult üks ju? Ja siis on seal üks termoklapp. Termoklapp peaks töötama täiesti iseseisvalt ja tema avab ja sulgeb õhu pealevõttu filtri õhuvõtu torus Külm õhk/ soe õhk. See töötab. Õhuandur on termotakisti ja selle väärtus oli külma mootoriga mingi ja 3 koma millegagi kilo-oomi ja näpude vahel soojendades hakkas takistus kiirelt vähenema. Tundub, et töötab, kuigi ma ei tea takistusväärtusi, mida ta näitama peaks. Siis jäänud on veel vaid kütuse rõhu regulaator (või midagi veel?), aga selle korrasolekut ei oska ma kuidagi umbmääreseltki kontrollida... Seal ei saa palju vigu olla ja tunnen end nii abituna. Ma oskan kruvisid keerata ja tavotti vahele panna, aga ma ei taipa mootori tööst ausaltöeldes mitte halligi..
Kasutaja avatar
Mehis
Postitusi: 317
Liitunud: 23 Okt 2007, 10:11
Asukoht: Tallinn/Nõmme
Kontakt:

Postitus Postitas Mehis » 16 Sept 2008, 12:42

Sul on ilmselt veidi keerulisem seda viga leida kuna saan aru mootor töötab iseenesest korralikult, muidu võiks soovitada ainult leida keegi kes oma mini pealt nõus neid sinu poolt kahtlustatavaid jubinaid laenama on, aga ega sa enne seda teada vist saa kui jälle gaase mõõta oled lasknud.
rustang

Postitus Postitas rustang » 17 Sept 2008, 17:02

Ranno,

Tahaks näha - on Sul äkki terve väljatrükk olemas?
Kas kõrge oli vaid HC? CO ja lambda normis?

HC viitab mittetäielikule põlemisele ehk valele süütele (süütenurgale) või vanadele küünaldele. Ka lahja segu võib olla põhjus aga siis oleks ka lambda näit vale.

Mini pritse on olemuselt imelihtne aga jama on selles kuidas teada saada mis tal valesti on (see juhtmeteema).

Avo
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 17 Sept 2008, 20:15

820 rpm juures CO 0.7 (lubatud 0,5) / CH 1438 (lubatud 100)
2800 rpm juures CO 0,85 (lubatud 0,3) / CH 337 (lubatud 100)

Leidsin ka mingi osalise remondimanuali:

http://www.gaima.co.uk/peter/RoverMEMS.pdf

Lugedes "Adaptive and non-volative memory" peatükki, et isegi, kui su jupid on n.ö. korda tehtud, siis mälus on nad ikka ja ilma ajule resetti tegemata ta ei hakkagi õieti tööle?
Mis tähendab, et autol võib ju nüüd korras olla, aga vead on mälus ja nüüd on ikkagi juhet vaja?
rustang

Postitus Postitas rustang » 18 Sept 2008, 17:06

Kas seal lambda (o2) väärtusi ei ole?
CO on ka veidi üle ehk siis hapnikuvaene põlemine, segu pisut liiga rikas.

Kui teaks O2 väärtust (või AFR või lambda) siis oleks lihtsam diagnoosida.

Variant on, et väljalaskes on kuskil leke, lambda mõõdab väljalaskest lekke kaudu sisenenud hapnikku ja käseb ajul segu rikkamaks keerata, mis põhjustab CO ja HC tõusu. Viga võib ka olla vahelejätvas silindris (süütejama) aga seda peaks kuulda olema. Lambda-andur võib ise ka uimane (põhjus) olla. Süüdet tundub, et sellel pritsel seada ei saagi, jääb loota, et see süütav õigel hetkel.

Pritse ja katiga autol peaks CO olema suurusjärku 0,0x

Avo
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 18 Sept 2008, 19:50

Lambda on mul praktiliselt tutikas.
Paberilt loen:
Lambda 820rpm juures lubatud 1 näit 0
2800rpm juures lubatud 1 näit 1,037
Mis iganes need näidud, siis tähendavad.
Täna jäi auto ühe mehe juurde homseni. Eks kuuleb mis spetsialist räägib.
Kas keegi Soomes mingit head töökoda teab, kus neid masinaid putitatakse või peaks Minitronist küsima? Kas ma ülevaatuseta üle piiri pääsen?
Vasta