1. leht 4-st
Diagnostika Tallinnas
Postitatud: 03 Mai 2006, 12:32
Postitas MINI_UK
Kas keegi oskab öelda kohta Harjumaal, kus tehakse mootori diagnostikat Minile.
Tänud
Postitatud: 03 Mai 2006, 16:53
Postitas E-riik
kui sul on ajuga masin, helista Rannole. ta just uuris seda asja. lühidalt öeldes on lood sitad.
Postitatud: 06 Mai 2006, 00:39
Postitas ranno
Lood on rohkem kui sitad, kui sul on "ajuga" sissepritse mootor.. kuna ma ülevaatuselt CO-ga läbi ei pääsenud, siis ei teagi kuhu poole pöörduda... olen käinud läbi väga palju firmasid ja nad saadavad ukselt, kas kohe minema või putitavad natuke ja saadavad ikka minema.. Praegu on mul pandud aeg kolmapäevaks ARK-i taha töökotta.. seal on on väga hea mees, kes suudab praegusel kaasajal ka veel oma peaga mõelda.. vähemalt loodan temast palju.. eks annan teada kuidas läks. Samas peaks selle "aju" juhtme kuskilt ise ära ostma, sest enamusel on arvutites isegi tarkvara antud auto kohta olemas, aga kellegil pole ühendusjuhtmeid ja mingi paari Mini pärast ei taha neid keegi endale soetama ka hakata... kunagi isegi uurisin, siis maksid nad mingid 2K
Postitatud: 06 Mai 2006, 18:14
Postitas mikk
No näete siis! Seda enam põhjust tulla Tartusse! Tehke asja.
http://www.autoelektrik.ee/data/Rover_MEMS_SPi_36_pin/
Postitatud: 08 Mai 2006, 00:50
Postitas MINI_UK
see on vanematele sissepritsega kohta pole leidnud Eestis, nii palju kui ka ei sebiks...
Peab vist Soome minema kusagile diagnostile.
Postitatud: 10 Mai 2006, 15:29
Postitas ranno
mikk kirjutas:No näete siis! Seda enam põhjust tulla Tartusse! Tehke asja.
Kuna ka minu meistrimees ei saanud asjast jagu, siis helistasin ja küsisin ning see et neil kodulehel mingi link on ei tähenda, et nad seda tööd teevad... ühesõnaga.. neil on puudu ka mingi vahetükk maksumusega umbes 7,5K ja nemad ei saa kahjuks meid aidata...
Nii palju meid siis soome minemas on? ja kuna mul saab 15. mai ülevaatuse lubatud aeg läbi, siis ma vist Soome ka ei pääse?? Saadan auto romulasse??
Diagnostika
Postitatud: 15 Mär 2007, 10:34
Postitas Dixi
Mul peaks see kaabel olemas olema. Pole küll veel ühegi Mini peal proovida saanud.
Postitatud: 15 Mär 2007, 15:48
Postitas usku
ei taha küll väga soovitada, aga kus mure suur, seal häda ajab härja kaevu

Tartus on DIA diagnostika. Tehase tänaval ning nende spetsialiteet on tegeleda pornoga. pornoga selles mõttes, et nad on geniaalsed vennad (kui viitsivad) ja teevad asja korda. ehk siis nt katkine õhukulu lugeja, vigane lambda vms saab kenasti erinevaid juhtmejuppe ja ühendusi kasutades korda tehtud. töömeetod on neil heitgaasi analüsaator külge ja proovima. mu mondeo tahtsid küll maha põletada, aga vähemalt asi toimis kuni lühiseni

... aga ilmselt oli viga selles, et ma sattusin sinna "bad mood day" ajal. kui muud ei aita, siis mine proovi, kui aga vähegi võimalik, siis ära sinna mine
Jõudu.
Postitatud: 12 Aug 2007, 20:33
Postitas alar
Sain Mini mootoriremonist kätte aga oleks nüüd vaja süüde paika panna ja karburaatorit reguleerida.Kas keegi oskaks öelda mõnda firmat kes asjaga tegelke ja tunneks asja
Karbussi asjatundja vajaka
Postitatud: 10 Juun 2008, 15:06
Postitas Octavianus
kas keegi teab mõnda meistrimeest/firmat, kes jagab karbusse ja syydet.
Lisaks: kas Eestis mõni rolling road ka olemas on?
Postitatud: 10 Juun 2008, 15:25
Postitas Kristjan
Mõni rolling road kindlasti on, aga kas nad ka minidega seal hakkama saavad.
Sellist kohta kus pritsungiga ja ajuga minile diagnostikat teha ei ole. Neil ei ole kellegil seda kaablit mis Mini ajusse sisse läheb.
Postitatud: 10 Juun 2008, 15:39
Postitas Octavianus
ma ei oleks nii kindel, et rolling road leidub..
ja otsin siiski karbussiga minile regullimist. midagi enamat kui seda mida ise suudab stroboga või CO mõõtjaga korda saata.
Postitatud: 10 Juun 2008, 15:47
Postitas Kristjan
http://tqhq.ee/forum/search.php - kirjuta sinns "dyno" ehk on sellest abi.
Postitatud: 12 Juun 2008, 17:31
Postitas tito santuario
eino unistus Eestisse Mini service teha oleks praegu teema

Postitatud: 08 Sept 2008, 22:54
Postitas ranno
Mul ka siis nüüd "juba" mootor kap-remonditud ja olen olen tagasi liikluses, aga siiski mitte ilma jamata. Nimelt käisin ülevaatusel. Kõik oli suurepärane, kui välja arvata mootor

. Kuna diagnostikat meil antud mootoritele Eestis teha pole võimaliks, siis öeldi, et uuri ja kuu aja jooksul võin kasvõi iga päev neil uuesti proovimas käia. Vaatasin välismaiseid foorumeid, aga suurt abi ei saanud. Nimelt on parameetrites mingi asi mida kutsutakse CH väga kõrge. 820 rpm juures lubatud 100 juures mul 1438 ja 2800 rpm juures 337. Misasi see CH õieti on ja kuidas seda ravida annaks?