Põrr põrrrr... vol2

Prr....prrr.....
Vasta
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Põrr põrrrr... vol2

Postitus Postitas E-riik » 19 Aug 2006, 05:11

Nüüd siis küsimus laiale ringile: kui kaua võtab aega mini mootori kokku panemine, ja selle taas autosse istutamine, nii, et masin peale mootori kapitaal remonti taas lupsti võtmest käivitub?


Kel edaspidi mootori alaseid küsimusi on, siis võin kogemusi jagada, sai see pisikene südameoperatsioon suure armastusega läbi viidud :D
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 19 Aug 2006, 16:20

Nädalavahetus?
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 19 Aug 2006, 16:20

:wink:
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 19 Aug 2006, 20:09

Mina olen üksi mootori maha võtnud, siduriketta ära vahetanud ja mootori tagasi pannud 8 tunni tööga....Aga kap.remondi mootoriga majandamine võtab kauem, igasugu kasulikud vidinad lähevad salapäraselt kaotsi ja neid peab otsatult otsima... :lol:
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 19 Aug 2006, 23:45

selle kaotsi mineku jutule kirjutan mina ka alla. kui see mootor seal garaashis laiali võetud sai, olid kõik kohad miskeid tööriistu ja juppe täis. ja kui viimane kokkupaneku etapp oli, olid kõige totramad asjakesed otsustanud kuhugi kaduda. esmalt kahtlustasin loomulikult rotte (kapsaraud ja kiire saapanööbid..), lõpuks aga ei saanudki aru, kes nad kuhu viinud oli :S

Igaljuhul kogu remondi peale kulutasin pisut alla nädala. vänt, plokk ja plokikaas käisid OÜ Tõukuris lihvimisel, tellitud sai remont mõõdus raami-, kepsu- ja nukasaaled, õlipump, kett ja keti (hammas)rattad, kõik tihendid ning simmerid. Kuna silindrid olid mõõtmiste järgi üsnagi korralikud sai samad kolvid tagasi pandud, seda küll uute rõngastega loomulikult. vahetatud ka veepump ja spidoka tross.

kokkupannes asendasi ka standardõhufiltri K&N'i koonusfiltriga, kuid kui nüüd Eino kodumaile jõuab ja mind uue nõelaga rõõmustab, vahetan ka selle taas originaali vastu ära. see müra, mis sellest koonusest salongi jõuab on lahe vaid esimised pool tundi. edasi tahaks juba normaalselt sõita, mitte siibri avanemist kuulata.

Õli otsustasin vahetada poolsündi vastu. loodetavasti suudavad need tihendid seda seal sees ka hoida :) Igaljuhul paksu suitsu ta enam välja ei aja.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 20 Aug 2006, 16:24

Kui viitsid , siis pane remondiks kulunud materjalide ja tööde hinnad ka rahvale tutvustamiseks välja. Sellelaadne töö ootab varem või hiljem igat Miniomanikku
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 20 Aug 2006, 18:23

teen seda, kuid siis, kui olen ta nüüd lõplikult paika saanud. praegu vaja veel karpa nõel vahetada ja süütega jännata. miski imelik kõikumine on tühikäigul endiselt...
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 21 Aug 2006, 00:57

Kui keegi sellest "kõikumisest" tühikäigul jagu saab, siis andku see "saladus" mulle ka teada :)
Vasta