Vasak esiratas krigiseb madalatel kiirustel

Prr....prrr.....
Vasta
MINI_UK

Vasak esiratas krigiseb madalatel kiirustel

Postitus Postitas MINI_UK » 19 Sept 2006, 23:23

Eriti tegib seda kriginat, siis kui münest suuremast august aeglaselt läbi sõita või lihtsalt veidi ebatasasemal teel aeglaselt sõita. Kas kellegi on endal sellist probleemi olnud ja oskab täpsemalt öelda milles asi? Kas ehk vajavad need kummist "vedrud" vahetamist millest on juttu olnud?

Asi algas nii, et kõigepealt oli tekkis mingisugune nõksu taoline hääl eest(mitte rehvidest), kui järsult esimese või teise puhul kiirendada. Siis sai lastud mootori patju pingutada ja kadus ära. Nüüd on vahel taas ka nõksumist kuulda ja ka krigisemine on sinna ette tekkinud.

Kuigi asi väga hull ei tundu olevat, lihtsalt teeb muret, sest lahendust ei paista olevat...
Kasutaja avatar
E-riik
Postitusi: 327
Liitunud: 30 Mai 2005, 22:35
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas E-riik » 20 Sept 2006, 00:04

seal on väga palju asju, mis võivad suuri jamasid korraldada. tulen just garaashist, kus sai ranno masinat elustatud ja uskuge mind, asi oli väga hapu! seega soovitaks väga ettevaalikult suhtuda igasugustesse kriuksudesse, kolinatesse bibg kahtlasesse juhitavusesse. jättes vead õigel ajal diagnoosimata ning õigeaegselt likvideerimata, kõrvaldad sa mõne aja pärast juba suurt jama. kui on enam tervet autot, millel viga kõrvaldada.
Veermik ja pidurid on need, mille toimimine on ELULISELT oluline. kui mootor on nõrk, ei teki sellest ohtu, kui aga pidurid on hapud või rattas ühel päeval autost mööda veereb, ei pruugi sa siin foorumis enam uuesti sõna võtta.

niisiis, kas teed endale asja ise selgeks või otsid mõne KORRALIKU remondimege ja usud tema hinnangut. lootust on, et pääsed kergelt, kuid ära liialt looda.
Ja nüüd väike mõttetera MINIomanikele:
Korras autoga on hea sõõõõõita
Riho

Postitus Postitas Riho » 20 Sept 2006, 09:58

kontrolli üle, kas mootori "raam" on ikka kindlalt kere küljes. ees 2 polti
ja kõhu all 2 suurt puksi - need on asjad, mis tekitavad nõksumist peale mootoripatjade. ka sealt võib krigin tekkida, kui polt nt pooleks, siis raam kriuksub pleki vastas.
MINI_UK

Postitus Postitas MINI_UK » 28 Sept 2006, 11:49

Krigisemine on suurenenud ja kui vasakule esiküljele tugevalt peale suruda, siis see krigiseb(varem seda ei olnud). Kas sellisel juhul on jama amortidega?

Kuna ise just suurem asi autoekspert ei ole, siis ei oska ise seal midagi vaadata :( Kaks korda on asja uurinud ka remondimess, kes mu Mini parandab ja tema ei ole asjale jälile saanud(muud asjad on väga hästi ära teinud). Kas äkki on siin foorumis oskajamaid inimesi, kes oleksid nõus asjale pilku peale viskama, sest ise ei oska enam kusagile pöörduda :(
Kasutaja avatar
usku
Postitusi: 495
Liitunud: 06 Jaan 2005, 22:05

Postitus Postitas usku » 30 Sept 2006, 09:29

foorumi kaudu autos vea otsimine on justkui paraolümpia. pakkuda võib igasugu asju ja tõenäosus, et täppi läheb, on sama suur iga asja puhul :)

natuke tõsisemaks teeb asja see, et kui remondimees üles ei leia viga, et mis siis lahti on. isiklikult mina seaks sellise remondimehe kvaliteedi küll kahtluse alla. õige remondimehe suhtumine peaks olema selline, et enne ei lõpeta kui viga käes.

kuna ma remondimeest ei tea, siis ei julge muidugi rohkem sel teemal spekuleerida. muidu oleksin oma panused pannud sharniiri peale, kuid selle leiaks iga remondimees üles...

aga ainus lahendus on auto põhjalik läbikangutamine (rattast eest-tagant kinni ja loksutad rataste rooliga keeramise suunas) ning põhjalik vaatlus (ehk ka mutrivõtmega proovimine)

EDIT: kas mini haynesi manuaalis "troubleshoot" nurka ei ole? allegro manuaalis igatahes on täitsa adekvaatne rubriik selle kohta :)
Vasta