2. leht 2-st

tere tere

Postitatud: 04 Juul 2007, 22:35
Postitas alar
minu mootori remondiks vajalik varuosade hind tuli kuskil 15 000 eek.Ise arvan et on õigustatud kuna vahetusse läksid ka kolvid ja rõngad ja kõik sinna avajalik.Kuna minu mootorit ei saanud lahti ja pidi sidurikori lahti lõikama siis ka sidur ja korv.Aga kindlasti on soovituslik kõik siis juba koragateha kui hakata seda tegema aasta pärast.Ühesõnaga kui sul juba mootor juppideks siis soovitan korralilt asi ette võtta , et mitte varsti uuesti teha.See on minu isiklikarvamus ja ma ei ütle et ainuõige.

Postitatud: 04 Juul 2007, 22:38
Postitas alar
ise uurisin ka minispordist uue mootori tellimust aga see oleks ikkagi kaks korda kallimaks läinud.Siiani ei ole veel maha matnud mõtet tellida kogu kere sealt,kuna mootor peaks varsti väga korralik saama.

Postitatud: 05 Juul 2007, 10:18
Postitas ranno
alar kirjutas:kuna mootor peaks varsti väga korralik saama.
Ma arvasin et sul see kõik juba unustatud teema, mille taga siis asi veel seisab?
Loodetavasti on mu jupid kõik Minitronis olemas ja saan laupäeval kätte, eks edasi paistab kui kiiresti Tõukuris asjad edenevad..

Postitatud: 05 Juul 2007, 19:54
Postitas alar
ma ise ei ole asja kiireks ajanud.Kuna ise töötan Audis ja Tõukur on meie alltöövõtja siis kliendi asjade lahendamine on mulle hetkel tähtsam kui oma mootor.Mootor peaks lähinädalal muidu valmis saama.Minu asjad olid kõik Minitronis olemas,usun et ka sinu omad.Mul läks ka väljalaske kollektor vahetusse,kuna vana oli täitsa katki.

Postitatud: 11 Juul 2007, 21:13
Postitas alar
Jess.Mootor pidi valmis olema.Lähen millalgi sellel nädalal järgi.Varsti saab MINIGA sõita

Postitatud: 13 Juul 2007, 11:05
Postitas ranno
Nu näed :) Ma viisin täna viimased puuduvad jupid ja lubasid mu mootori järgmine nädal välja lükata.. lahe.... siis saame koos "uued" mootorid joonele panna :wink:

Postitatud: 13 Juul 2007, 12:04
Postitas Kristjan
Ranno kas sa jääd endiselt vana 1.3 pritsung konseptsiooni juurde?

Postitatud: 16 Juul 2007, 14:49
Postitas ranno
just :wink: vähemalt mootori kest/ korpus jääb vana.. muu tundub, et vahetatakse välja.. tasakaalustatakse, lihvitakse, puuritakse, poleeritakse.. ütlevad, et kapitaal-remont :D

Postitatud: 16 Juul 2007, 16:35
Postitas rustang
Kristjan äkki mõtles, et ehitad 1.4 pööretepilli Weber DCOE karpaga :P
ranno kirjutas:just :wink: vähemalt mootori kest/ korpus jääb vana.. muu tundub, et vahetatakse välja.. tasakaalustatakse, lihvitakse, puuritakse, poleeritakse.. ütlevad, et kapitaal-remont :D

Postitatud: 17 Aug 2007, 08:49
Postitas ranno
Eile sai viimane kruvi kinni keeratud. Mootor käivitus. Täna õhtul tulevad tort ja trummitüdrukud. Sõidan üle pika aja esimese meetri - I'm on the road again :)

Postitatud: 17 Aug 2007, 12:43
Postitas usku
ranno kirjutas:Eile sai viimane kruvi kinni keeratud. Mootor käivitus. Täna õhtul tulevad tort ja trummitüdrukud. Sõidan üle pika aja esimese meetri - I'm on the road again :)
mis tal siis valesti oli seal starteri juures ehk mis nipiga käima said? :)

Postitatud: 17 Aug 2007, 21:58
Postitas ranno
Selles kõnealuses juhtmekimbus mida me toona koos uudistasime.. neist üks paar juhtmeid käis hoopis massi ehk kere külge. Ega ma kuskilt väga targemaks saanudki, aga vetsus istudes hakkas mulle meenuma, et kas mitte nii ei olnud.. proovisin.. oligi :D
Täna tegin siis proovisõidu. Summ pläriseb kergelt kuhugi vastu; armatuuri all miskit pläriseb; sidur õrnalt libiseb.. muud paranormaalset ei täheldanud. Ostsin ka tutikad kojamehed.. pakendil kirjutatu järgi peaks nagu sobima, aga tegelikult on 1cm pikad. Jäävad üles akna serva kinni. Natuke veel siis kerget putitamist, aga sõita juba kannatab :) Heh, ülevaatusele peab ka veel ronima..