Linnalegendid ja tõesed lood

Kes? Mis? Kus?
Vasta
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 769
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Linnalegendid ja tõesed lood

Postitus Postitas eero » 18 Apr 2010, 14:57

Kuniks otsin seda õiget tahaks uurida mis linnalegende liigub Minide kohta, mis neist on tegelikkus, mis ei vasta niipalju tõele.


Olen kuulnud, et Tallinna linnaliikluses on olukord Miniga väljakannatamatu. Meie pikiroopad ja lainelised ristmikud tähendavad, et pidevalt oled väheke viltu ja pidevalt tuleb otsida paremat sõidujoont (mida tihtipeale pole).

Müüt või tõelisus?
with a mini (in pieces!)
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 18 Apr 2010, 15:10

Ei ole nii hullu midagi.

Pikiroopad ei sega pooltki nii palju kui löökaugud.

Aga kesklinn on ju täitsa ok. Paljudes kohtades ( nt Pärnu mnt Järvel Nõmme keskusesse) on Tallinn nii hull, et isegi tangiga sõites oleks ebamugav.
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 769
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eero » 18 Apr 2010, 16:07

Ok, arvasingi, et see nii kehv ka nüüd ei ole. Ega laiuselt ei ole ka tänapäeva keskmine auto teabmis Koljat - vahest vaatan, et Tallinnas on laia maasturiga vist palju ebamugavam.

Aga nüüd müra - netis ringi kolades on see enim kurdetud ebameeldivus (üks väga vähestest muuseas mis suutsin leida).

Kui hull see maanteemüra siis ikka on?
with a mini (in pieces!)
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 18 Apr 2010, 16:38

Eks suurematel ristmikel tuleb jah tõepoolest veidi hoogu maha võtta,et lainetest valutumalt läbi saada aga muidu ei ütleks,et midagi väga hullu.
Loomulikult on Mini-võõra inimese esimene kogemus ilmselt jahmatavam, kui Miniomaniku oma.

Arvan,et rõõmud siiki kaaluvad mured kuhjaga üle :)

Müra- minu masinal tekib 90 pealt kumin sisse. Enne seda on vaikne ja alates 110 km/h-st on ka taas vaikne. Gaasipedaali vajutades loomulikult koonusfilter "uriseb" :)
Viimati muutis Janno, 18 Apr 2010, 18:31, muudetud 1 kord kokku.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 769
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eero » 18 Apr 2010, 17:49

Ok, nüüd pole jäänud vist muud kui tõesti ise järgi proovida ja teada saada.

Sest niipalju kui ma ka ei otsiks, siis väga keegi ei kurda millegi üle.
with a mini (in pieces!)
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 18 Apr 2010, 20:26

Kui kõrgus nii nagu peab, siis pole häda midagi, risti rööpad ainult kõige hullemad. Ja millegi pärast ka minu oma alates 90 undab rohkem ja üle saja palju vaiksem :)
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 18 Apr 2010, 20:38

Minule mini vedrustus/kummindus täitsa istub, igatahes rohkem kui nii mõnegi teise väidetavalt "mugava" auto oma.

Maanteesõidul on minu kogemusel mini lärmakas alates kiirustest 90+, kuni selleni väga ok.
Rain
Postitusi: 28
Liitunud: 19 Apr 2009, 12:15

Postitus Postitas Rain » 20 Apr 2010, 16:23

Minu Mini oli koguaeg lärmakas :)
Vedrustuse käik oli samuti max 2cm. Tahaks tagasi teda :cry:
siil

Postitus Postitas siil » 20 Apr 2010, 16:53

No ma ei tea, kui Mini linna ei sobi, siis kuhu ta veel sobima peaks? Linn tema õige keskkond ongi, saab 50 km/h kiirusega kurve võtta ja ringristmikke läbida. 8)

Ainuke miinus ongi ristirööpad - nt Suur-Ameerikalt üle Endla sõites või üle Punase tn minnes viskaks vist ilma turvavööta isegi 5 km/h juures pea lakke.

Löökaugud kotivad kõiki autosid, Miniga on teiste ees see eelis, et tema väiksusest tulenevalt saad sa neid auke ka oma real püsides vältida, mõne suurema autoga sõites peaksid vastassuunda või kõrvalritta põikama ;)

Noja parkimine on omaette pluss (smardivennad kogevad vist sama) - pidevalt satud pilgeni täis parklatesse, kus kaks autot on nii parkinud, et ükski "normaalne" masin nende vahele ei nii ei mahu, et juht veel autost välja saaks. Aga Mini jaoks võrdub selline asi reserveeritud parkimiskohaga :D

Pluss on ka see, et kuna Minisse suhtutakse üldjuhul heasoovlikult ja/või huviga, siis lastakse sind sageli seal vahele, kus muu tavamasinaga sind külmalt ignoreeritaks. Kohati võib see huvi muidugi ka häiriv olla, kuna jäädakse sind jõllitama ja unustatakse välja sõita vms (korduvalt jalakäijatega hädas olnud, kui üritan neid üle lasta, ja nad, raiped, jäävad vahtima või aeglustavad teed ületades sammu)

Müra kohapealt - mul on masin üsna ära isoleeritud, nii mootoriruumis kui ka salongis, muidu oleks arvatavasti võrdlemisi häiriv tõesti. Samas - linnasõidul nt neljandaga sõites pole müra sugugi teistest suurem. Põhiliselt muutubki maanteel müra tugevaks. Aga nagunii ostad kasutatud masina ja eelnevad omanikud on tihtipeale sinu eest isoleerimistöö ära teinud.
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 769
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eero » 20 Apr 2010, 16:59

:D

Ise olin ka samal arvamusel, et kus veel kui linnas. Parkimine võiks ju lausa rõõm olla.

Tore-tore igatahes - ei jõua ära oodata.
with a mini (in pieces!)
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 20 Apr 2010, 17:02

eero kirjutas::D

Ise olin ka samal arvamusel, et kus veel kui linnas. Parkimine võiks ju lausa rõõm olla.

Tore-tore igatahes - ei jõua ära oodata.
Peaks vist Sinuga samamoodi nagu Margoga tegema- laskma Sul vahetu kontakt masinaga luua. Siis oled "kuradile" käe ka juba andnud ja enam pääsu ei ole :lol:

Margo puhul läks lihtsalt. Tegi korra tripi kaasa ja "müüdud" ta oligi :)
Cooper Sport
Kasutaja avatar
Margo
Postitusi: 679
Liitunud: 05 Aug 2008, 21:26
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo » 20 Apr 2010, 18:00

Eks ta ole jah, et üks asi on teoretiseerimine, aga hoopis teine asi on vahetu sõiduelamus, kasvõi kõrvalistmel nagu minu "äraostmiseks" piisav oli :D

Nüüd on "käsi" antud ja Mini pisik elab minus võrdselt USAraua pisikuga ja mõlemad saavad omavahel kenasti läbi.

Mis linnalegendidesse puutub, siis mekk on maitseasi ja eks sellest ka legendid. Loomulikult on teid millel sõites tuleb Mini roolis enam tähelepanelik olla ja kraatrite vahel slaalomit sõita või risti jäävate pikirööbaste ületamiseks hoog päris maha võtta, aga see ongi Mini eripära ja seda suurem nauding on pärast sileda(ma)l teel liikuda. Ja kui kipudki hetkeks unustama mis autoga sa sõidad, siis see tuletatakse sulle mõne valusama põrkega kohe meelde :D
Ma ütleks, et linn jääb Minile kitsaks :) Minile sobivad hea asfaldiga kurvilised ja käänulised teed - kasvõi lõiguke Tallinnast Keila-Joale (Läbi Tabasalu ja Türisalu).

Müratasemega sama asi. Mina ei otsigi Minist seda vaikust mis mul kunagises Cadillacis oli, pigem vastupidi. Hetkel olen Väike (P)Äikesest kogu kapotialuse ja salongi esimese poole kõigist mattidest puhtaks rookinud (ukse"polstrid" kaasaarvatud) ja mulle meeldib see "muusika" mis kõrvu jõuab. Selle aasta esimene pikem sõit oli ligi 170 kilomeetrit jutti ja ma ei ütleks, et mu kõrvad sellest mürast väsinud oleksid. Või kui olidki, siis sõidunauding kevadpäikeses kompenseeris selle kuhjaga :)
Kasutaja avatar
Argo
Postitusi: 439
Liitunud: 23 Okt 2006, 08:57
Asukoht: Tallinna tänavad

Postitus Postitas Argo » 20 Apr 2010, 20:20

Kui müra peakski häirima hakkama, siis lihtsalt keerad makil volüümi juurde ja mure lahendatud 8)
Kasutaja avatar
eero
Postitusi: 769
Liitunud: 18 Apr 2010, 08:12
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas eero » 21 Apr 2010, 21:43

Huhh! I can't wait ausalt!

Lähiajal peaks õnnestuma oma silmaga ka lähemalt kaeda ja tunnetada. Ja siis loodetavasti järgmine kord sellest juba enda omaga :D
with a mini (in pieces!)
Vasta