Minidel millised mootorid?

Kes? Mis? Kus?
Vasta
nõlvak

Minidel millised mootorid?

Postitus Postitas nõlvak » 05 Sept 2005, 09:14

Sooviks siis teada millised mootoreid on minidel tehtud.
Tean, et 1,1l ja 1,3 aga kw huvitavad ka?Kas kõik on karbussiga või on ka sissepritse mootoreid?
Ette tänades?

Margus
kullokas
Postitusi: 29
Liitunud: 13 Sept 2004, 18:17
Asukoht: Tagadi Saku vald

Postitus Postitas kullokas » 05 Sept 2005, 10:34

Külaline

Postitus Postitas Külaline » 05 Sept 2005, 15:52

Ehk alates 94 a. on kõik sissepritsega mootorid. Kas ma sain õigesti aru. Neid on ikka niipalju erinevaid, et ei tea kohe , mida eelistada..(39 kW;31 kW; 45 kW; 30 kW ; 46 kW) andmed mobile.de.... või on need 31kw ja 30 kw; 45kw ja 46kw tegelikult samad mootorid.
Et ootaks siinsetelt miniomanikelt erinevate mootorite eelistusi ja puudusi.
Õudsalt tahaks juba sõitma hakkata :D
nõlvak

Postitus Postitas nõlvak » 05 Sept 2005, 15:53

Anonymous kirjutas:
Ehk alates 94 a. on kõik sissepritsega mootorid. Kas ma sain õigesti aru. Neid on ikka niipalju erinevaid, et ei tea kohe , mida eelistada..(39 kW;31 kW; 45 kW; 30 kW ; 46 kW) andmed mobile.de.... või on need 31kw ja 30 kw; 45kw ja 46kw tegelikult samad mootorid.
Et ootaks siinsetelt miniomanikelt erinevate mootorite eelistusi ja puudusi.
Õudsalt tahaks juba sõitma hakkata :D
külaline oli nõlvak:)
mart

Postitus Postitas mart » 05 Sept 2005, 16:58

1,3 karburaator ja 45Kw.

Midagi halba ei oska öelda! Ise olen rahul.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 05 Sept 2005, 17:07

1.3 SPi Tibens tobens 42 KW ja 63 Ps ! Karburaatorid näevad seffimad välja , seda ütleks ainult. Kui nad muidugi ilusad korras on.
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 05 Sept 2005, 17:19

1273cm3->39kw
1273cm3->45kw

kumb neis siis nüüd karbussiga on...tean, et karbussiga mootor on lollikindlam aga kütusekulu poolest...

Ja veel küsimusi...

1. kas present luugiga on talvel külm sõita loe:(pole kasulik)
2. kas ma saan õigesti aru, et katust annab vahetada.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 06 Sept 2005, 21:31

Ühe kubatuuriga mootoreid on palju erinevaid, millel on ka erinevalt jõudu. Seda annavad erinev väljalaskesüsteem, erinev õhufilter, erinev karburaator - midaiganes. Aga reegel on ikka seesama, et mida suurem mootor, seda rohkem jõudu.

Mobile.de ja autoscaut24.de jms portaalid annavad auto müüjale vaikimisi valiku tootja antud andmete järgi s.t. kui on modifitseeritud mootor, siis tehaseandmetest erinevat kW arvu ta ise panna ei saa. Sellest tingitult ka kõigil üks kW arv.

Karpa lollikindlus ei ole midagi absoluutset. See on peenmehhaanika, mis liigub (järelikult ka kulub) pidevalt ja võib samamoodi üles öelda nagu sissepritse elektroonika. Pritsungil on mehaanika osa minimaalne aga on andurid jms.

Bensukulu vahe ei ole märkimisväärne. See sõltub ikka ja eelkõige jala raskusest.

Karbuss ja MPi on äkilisemad kiirendusel kui SPi. Tippkiirusel vahet pole.

Kui talvel tahad sõita siis osta k i n d l a s t i sissepritsega. Käivitub sõltumata ilmast probleemivabalt. Ja talvel tõenäoliselt ka ökonoomsem.

Lühidalt - pritsung on mugavama inimese lahendus. Kui on ikka hobi ja viitsid jännata siis on karpa õige fanaatiku valik. Aga ta nõuab üsna palju aega ja tahtmist tundmaõppimiseks.


Ahjaa. Kõrva taha panemiseks. Cooper tähendab alati seda, et kW peab olema ÜLE 40-ne. Alla selle on wannabe või müüja valetab (tahtmatult või tahtlikult - polegi oluline).
Lisaks veel, et Cooper oli tootmises kuni 1971 aastani aga nende (vanemate) mudelite ostmiseks vaevalt ühelgi eestlasel piisavalt raha või entusiasmi on. Uuesti tuli tootmisesse 1990 ja siis juba ainult 1,3se mootoriga. Ja alates 1994 sissepritsega.

Nii et näiteks see allolev auto on küll tore (päriselt) aga kuulutuse sisu ei ole õige:

MINI Mini Cooper 1.1 33 kW

Aasta: 1978

Mootor: 1.1 (33 kW)

Vedav sild: esivedu

Käigukast: manuaal

Keretüüp: kupee

Värvus: roheline met.

Soodushind: 39 000.- EEK
2 493.- EUR



Eks see nimi on hästi tuntud ja siis lisatakse kergekäeliselt alati kuulutustele.
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas mikk » 06 Sept 2005, 22:08

Kas tõesti on sul see auto silmapiiril? Kui nii siis kümme punkti!

Pehme katus on ülimalt lahe asi. Eriti Minil. Väljavahetamine on mõttetu. Ja kallis. Eriti kui sul hetkel piigat ei ole :wink: sest tähelepanu köidab see auto kõvasti ja ... järelduste tegemine on su enda rida juba. Kui hakkad vahetama, siis ostja leiad sellele luugile kergelt.

Mingeid hirme mina luugiga seoses õhutada ei oska. Huligaansus vast ehk ainult. Pehmeid asju armastatakse torkida. Ja kui korralikult kinni ei ole siis mühiseb maanteesõidul. Aga sooja hoiab ta paremini kui ülejäänud auto. Täiesti tavaline oli minul see, et muu auto sulas pikema sõiduga lumest puhtaks aga katus mitte. S.t. sealt ei läinud soojus läbi.
Kasutaja avatar
Margus
Postitusi: 182
Liitunud: 05 Sept 2005, 15:58
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margus » 15 Sept 2005, 09:55

Niipalju olen nüüd aru saanud:

1273cm3->45kw (karpa)
1273cm3->46kw (pritsung)
1273cm3->39kw (mono pritsung)

Aga kui valida oleks: karpa või mono pritsung???Soovitage :roll:
Vasta