M: Mini Mayfair 1.0 90a. (MÜÜDUD)
M: Mini Mayfair 1.0 90a. (MÜÜDUD)
Seoses elukohavahetusega olen sunnitud oma masinaparki vähendama. Esimesena läheb haamri alla murtud tiivaga Mayfair.
Auto siis 90a. 1.0 karburaator. Mootor ja käiguosa väga heas korras. Kerel mõningased rooste märgid. Vasak tiib ja a-paneel on mõlkis ja neil ka tõsine värvikahjustus. Autoga tulevad kaasa uus tiib ja a-paneel. Seega on vaja need ainult vahetada ja värvida ja auto nagu uus! Kahjuks endal sedlleks enam aega ei ole.
Plussid:
Ilus väga heas korras originaal interjöör. Lisaks väga kaunis puitrool.
Ilusad 12 tollised kärgveljed. Väga-väga korralikud rehvid. Ilusad sportspack tiivalaiendid.
Mootor ja käiguosa heas korras.
Mootor puhastatud ja värvitud.
Sportsumbuti.
Miinused:
Roostekahjustused.
Vasaku tiiva kahjustused.
Ühesõnaga ideaalne auto asjaarmastajale. Kui kellegil on mõni hull idee ja vajab toonorit siis palun. Kui on aga soov tõieliselt stiilipuhta ja erilise Miniga ringi kihutada ja omada tõelist linnalooma siis olge lahke!
Jääks Eestisse sõidaks ise!
Auto Eestis arvel ei ole. Kõik dokumendid olemas. Läbisõit 136 000 km.
Hind 32 000 kr.
Soodushind 29 000.-
Auto siis 90a. 1.0 karburaator. Mootor ja käiguosa väga heas korras. Kerel mõningased rooste märgid. Vasak tiib ja a-paneel on mõlkis ja neil ka tõsine värvikahjustus. Autoga tulevad kaasa uus tiib ja a-paneel. Seega on vaja need ainult vahetada ja värvida ja auto nagu uus! Kahjuks endal sedlleks enam aega ei ole.
Plussid:
Ilus väga heas korras originaal interjöör. Lisaks väga kaunis puitrool.
Ilusad 12 tollised kärgveljed. Väga-väga korralikud rehvid. Ilusad sportspack tiivalaiendid.
Mootor ja käiguosa heas korras.
Mootor puhastatud ja värvitud.
Sportsumbuti.
Miinused:
Roostekahjustused.
Vasaku tiiva kahjustused.
Ühesõnaga ideaalne auto asjaarmastajale. Kui kellegil on mõni hull idee ja vajab toonorit siis palun. Kui on aga soov tõieliselt stiilipuhta ja erilise Miniga ringi kihutada ja omada tõelist linnalooma siis olge lahke!
Jääks Eestisse sõidaks ise!
Auto Eestis arvel ei ole. Kõik dokumendid olemas. Läbisõit 136 000 km.
Hind 32 000 kr.
Soodushind 29 000.-
- Manused
-
- Mini1 024.jpg (117.63 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 026.jpg (120.93 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 020.jpg (213.34 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 013.jpg (148.49 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 014.jpg (289.56 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 005.jpg (205 KiB) Vaadatud 16387 korda
-
- Mini1 002.jpg (210.66 KiB) Vaadatud 16387 korda
Viimati muutis Kristjan, 16 Aug 2007, 11:12, muudetud 1 kord kokku.
Peale esimest tuleb veel teine ...
Aga mõlemad autod üllatasid mind. Tehnilise poole pealt see, et 1.0 on ootamatult särtsakas. Kere poole pealt pea olematu rooste. Igatahes uuemad autod tunduvad hullemad.
IMMil kohtusime muu hulgas Mini Marcose klubi meestega, kellel oli rääkida jahmatavaid lugusid paari viimase tootmisaasta Minidest - alates arusaamatult kehvast koostekvaliteedist kuni näiteni, kus esindusest ostetud Cooperil olid plekid salongi osas seestpoolt polstri alt sootuks värvimata. Mitte, et puudu oleks olnud viimane viimistluskiht või kruntvärv vmt - polstri all oli lihtsalt haljas plekk.
Aga mõlemad autod üllatasid mind. Tehnilise poole pealt see, et 1.0 on ootamatult särtsakas. Kere poole pealt pea olematu rooste. Igatahes uuemad autod tunduvad hullemad.
IMMil kohtusime muu hulgas Mini Marcose klubi meestega, kellel oli rääkida jahmatavaid lugusid paari viimase tootmisaasta Minidest - alates arusaamatult kehvast koostekvaliteedist kuni näiteni, kus esindusest ostetud Cooperil olid plekid salongi osas seestpoolt polstri alt sootuks värvimata. Mitte, et puudu oleks olnud viimane viimistluskiht või kruntvärv vmt - polstri all oli lihtsalt haljas plekk.
Uued plekid ja mootor!
- Manused
-
- Uued plekid!
- Mini1 042.jpg (155.63 KiB) Vaadatud 16287 korda
-
- Mini1 037.jpg (161.99 KiB) Vaadatud 16324 korda
Viimati muutis Kristjan, 16 Aug 2007, 11:20, muudetud 2 korda kokku.
Ma nüüd võtan siis selle nunnu oma hoolealla. Kuna aga ise rohkem puidu kui tehnomanjakk, siis loodan sellelaadsetes küsimustes edaspidi ka Tallinna minilaste aktiivabile. Onju?
Ja kui kellelgi on mingit puiduabi vaja, siis ma tulen kah appi (http://siilisabin.blogspot.com)
Sellel soetataval Minil tuleb näituseks rool natuke restaureerida ja tõenäoliselt teen puuduoleva käigukangi nublaka kah pöögist uue. Minesatea, ehk tõmman siseviimistluseks kah kuskile pähklijuurt peale
Nagu mingi Jaguar vms...
Ja kui kellelgi on mingit puiduabi vaja, siis ma tulen kah appi (http://siilisabin.blogspot.com)
Sellel soetataval Minil tuleb näituseks rool natuke restaureerida ja tõenäoliselt teen puuduoleva käigukangi nublaka kah pöögist uue. Minesatea, ehk tõmman siseviimistluseks kah kuskile pähklijuurt peale
Nagu mingi Jaguar vms...
See on tubli. Ja auto on ka tubli. Eks ta hoolt tahab vähemal või rohkemal määral vastavalt omaniku kriteeriumitele niiehknaa. Aga kere on tal hää ja mootor tegi ka imearmast häält.
Samas paneks sulle südamele, et kui te seda seal kollektiivselt parandama hakkate, siis soovitaks teil hoiduda karburaatori reguleerimisest. Mootor ei käivitu(nud) hästi ja töötab(/s) hästi ainult lõpuni avatud õhuklapiga. Aga kui karpa korra "paigast ära keerata" siis ideaalse leidmine on pärast väga keeruline. Ehk siis soovitaks kõigepealt kõik muud asjassepuutuvad sisteemid üle vaadata. Samas ei saa muidugi välistada võimalust, et juba eelmine omanik seda karpat enda arvates "ägedamaks" reguleeris ja teie asja ainult paremaks teete. Siiski. Eksole. Jõudu!
Samas paneks sulle südamele, et kui te seda seal kollektiivselt parandama hakkate, siis soovitaks teil hoiduda karburaatori reguleerimisest. Mootor ei käivitu(nud) hästi ja töötab(/s) hästi ainult lõpuni avatud õhuklapiga. Aga kui karpa korra "paigast ära keerata" siis ideaalse leidmine on pärast väga keeruline. Ehk siis soovitaks kõigepealt kõik muud asjassepuutuvad sisteemid üle vaadata. Samas ei saa muidugi välistada võimalust, et juba eelmine omanik seda karpat enda arvates "ägedamaks" reguleeris ja teie asja ainult paremaks teete. Siiski. Eksole. Jõudu!
Tere. Kui juba karpadest juttu tuli ,siis mul selline mure ,kui ma mini ostsin ,siis oli tal karpat juba näpitud. Imelik on see ,et tühikäigul podiseb nagu oleks mõni klapp ära ,aga kui pööret anda siis töötab korralikult. Kõigis silindrites on surve 10,5. Peale väikest sõitu, kontrollisin küünlaid ,mis olid eelnevalt uued pandud ja minu üllatuseks olid esimese ja teise silindri küünlad nii tahmased ,et ühel polnud enam nn vahet olemaski ja samas kolmandal ja neljandal olid küünlad nii puhtad nagu ,poleks käinudki. Mis arvate?? Kas on mõni minispets, kes oskaks mul karpa ära reguleerida?? Kas oskate öelda ,mis õli kasutate oma karpades??
Tänud
Kaspar
Tänud
Kaspar
Kui silindrites on põlemine ilmselgelt ebaühtlane on viga pigem süütesüsteemis....ma katsuks vahetada esimese ja teise silindri süütejuhtmeid.... tingimusel, et küünlad on uued ja surve silindrites ühtlane. Kui süütejuhtmed kindlalt korras ( proovi ajutiselt mõne teise mini pealt ümber tõsta)
Muidugi ei teeks paha kontrollida eelsüüte nurka ( ei usu hästi) ja üldse jagaja kontaktide seisukorda......Eelsüüde läheb paigast mingil määral ära ka kontaktide kulumise tagajärjel või siis on kontaktid kokku jooksnud ( vahe väiksem kui vist 0,4 mm? ) vt. manualist.
Järgmine liigutus on osta kuskilt bensukast karburaatori düüside puhastuse vedelikku ( pulverisaator) ( eemaldab düüsist sinna ladestunud vaigud )
Kasutamine: Eemaldatakse õhufilter. Antakse soojale mootorile gaasi ja samas õhupuhastuse avast pihustatakse karburaatorisse.
Kui see eelnev on läbi käidud ja tulemust ikkagi ei ole , alles siis tasub minna karburaatorit kruttima. Anna foorumisse teada.
Loodan, et said ideid.
PS: Karburaatorisse võib kindlalt panna automaatkäigukasti õli ja minuarust ka mootoriõli.
Õli valatakse sinna juskui amortisaatoriks mis ei lase järsul gaasivajutusel peadüüsi nõelal liiga järsult ülesse kerkida.... Kui nõel tõuseks liiga kiiresti siis küttesegu rikastuks liialt ( bensiini palju, õhku vähe ) kiirendamise hetkel....umbes nii oli see põhimõte...
Neile kes sügisel, talvel kevadel sõidavad soovitan piserdada kogu süütesüsteemi juhtmestik, jagaja kaan, süütepool üle bensukates pihustites müüdava spetsiaalse isolaator vedelikuga. Väldib isolatsiooni ülelööke näiteks süütepooli otsas, tõrjub niiskust....
Muidugi ei teeks paha kontrollida eelsüüte nurka ( ei usu hästi) ja üldse jagaja kontaktide seisukorda......Eelsüüde läheb paigast mingil määral ära ka kontaktide kulumise tagajärjel või siis on kontaktid kokku jooksnud ( vahe väiksem kui vist 0,4 mm? ) vt. manualist.
Järgmine liigutus on osta kuskilt bensukast karburaatori düüside puhastuse vedelikku ( pulverisaator) ( eemaldab düüsist sinna ladestunud vaigud )
Kasutamine: Eemaldatakse õhufilter. Antakse soojale mootorile gaasi ja samas õhupuhastuse avast pihustatakse karburaatorisse.
Kui see eelnev on läbi käidud ja tulemust ikkagi ei ole , alles siis tasub minna karburaatorit kruttima. Anna foorumisse teada.
Loodan, et said ideid.
PS: Karburaatorisse võib kindlalt panna automaatkäigukasti õli ja minuarust ka mootoriõli.
Õli valatakse sinna juskui amortisaatoriks mis ei lase järsul gaasivajutusel peadüüsi nõelal liiga järsult ülesse kerkida.... Kui nõel tõuseks liiga kiiresti siis küttesegu rikastuks liialt ( bensiini palju, õhku vähe ) kiirendamise hetkel....umbes nii oli see põhimõte...
Neile kes sügisel, talvel kevadel sõidavad soovitan piserdada kogu süütesüsteemi juhtmestik, jagaja kaan, süütepool üle bensukates pihustites müüdava spetsiaalse isolaator vedelikuga. Väldib isolatsiooni ülelööke näiteks süütepooli otsas, tõrjub niiskust....