6. leht 7-st

Postitatud: 21 Jaan 2010, 20:39
Postitas Alto
39 kw ja 46 kw milles seisneb erinevus ?

Postitatud: 21 Jaan 2010, 21:00
Postitas eino
Ühel on 7kw rohkem ja teisel 7kw vähem
Hakkab tunduma et kellegil on igav.

eino

Postitatud: 21 Jaan 2010, 21:23
Postitas 90Deville
Tegelt on natuke imelik jah et ntx 92a on mölema kw arvuga 1.3l mootoreid. Kas saab olla et rohkem kw pritsega ja vähem karpaga ma pakun lampi.

Postitatud: 21 Jaan 2010, 21:31
Postitas Alto
võimalus saada ilmselt see 39 kw... pärast klubilised näitavad eino kombel näpuga et näe mis käki ostis ! küsinud parem nõu ja ostnud ikka 46kw....
vb on konkreetsemat nõu kui lihtsalt 7 kw :)

Postitatud: 21 Jaan 2010, 21:36
Postitas 90Deville
46kw on viimase löpu omad, need millel hargpritse. Monopritsega on 45kw
Ja kes siin ikka näpuga näitama tuleb, väljast nad ju köik ühesugused

Postitatud: 21 Jaan 2010, 22:14
Postitas Jet Black
MINI - see on emotsionaalne ost!!! Tuleb tuhin peale, leiad sobiva ja ostad ära. Kõik see kW ja rooste jms - see tuleb hiljem. Sama ka naistega. Kui enne näit. foorumites arutada, et milline oleks kõige parem, siis võib juhtuda, et ei jõuagi asjani.

Postitatud: 21 Jaan 2010, 22:25
Postitas ares
Täpsustan siis, et SPI (monopritse nagu mainitud) mootoreid on nii 39kw kui ka 46kw. Minul on 46kw SPI ning Argol 39kw SPI. Vahe? no äkki minu oma läheb vähe paremini edasi, kuigi see võib ka väikeste lisade pealt tulla mida Argol ei ole :P

Postitatud: 21 Jaan 2010, 22:38
Postitas Alto
Jet Black´il onilmselt jutus iva sees....tuleb teha emotsioonide ajel otsus ja pärast siis kas vanduda või ainult kiita hetke otsust
veebruaris lähen jahile :)

Postitatud: 21 Jaan 2010, 23:29
Postitas Kristjan
Jah !

Emotsiooniga ! :)

Igatahes emotsiooniga ! Ma emotsiooniga juba kolmandani jõudnud :D

aga kuradi tore on :)

Postitatud: 22 Jaan 2010, 00:22
Postitas eino
Eino ei näita siin näpuga midagi sest Mini on eriline auto seal ei ole vahet kui suur on mootor kas on nahk sisu või on sees kondetsioneer, Mini on Mini. Lihtsalt elu on näidanud et mida rohkem arutad, uurid ja puurid siis võib see asi lõppeda sellega et ei saa midagi. Mina tahtsin kunagi osta Põrnikat kuid omanik hüppas alt ja sama hetkel võtsin Kultse Börsi lahti ja olingi järgmine päev Mini omanik ehk siis nagu eel kõnelejad ütlevad et emotsioonidega ja olen õnnelik et olen mini omanik, saan irmsast raha kulutada, kiruda ja vanduda, sõimata töö tegijaid aga mitte ei mõista neid kes ostavad autot kuid foorumis pärides kas millimeeter polt ikka on parem kui toll mõõdus mutter või siis mis neil vahet on (kahjuks selle küsimuseni pole veel jõutud).

eino

Postitatud: 22 Jaan 2010, 12:18
Postitas Margus
Võin eksida aga minumeelest on 1.3 I cooper 46 kw. Tava 1.3 i on 39 kw.
Cooperid tehti ju ikka võimsamad., ilmselt on asi ajus.

Postitatud: 22 Jaan 2010, 12:59
Postitas 90Deville
Minu kahe auto nimi on rover mini, mingit cooperit ei ole. 93a on 45kw ja monopritse, 98a on hargpritse ja 46kw.
Täna ajasin olude sunnil enda musta välja, ja tegin ühe 20km ringi.
Meil siin hetkel -15kraadi ümber külma, mootor keris vist 3 tiiru ja siis startis. Soojagi puhus, ja ehkki kohati tahtsid klaasid siiski jäässe minna, autos külm ei olnud.
Emotsioonid missugused :D , kuna 175 laiusega suverehv ei tundu praegu optimaalne olevat.....hoovist väljumisega sai natuke vaeva nähtud, kui hoo üles sai siis pidama jällegi ei saanud....aga üks löik oli puhast maanteed ka, sai korra ka gaasi vajutada! Irve ei taha näolt kaduda kuidagi....

Postitatud: 22 Jaan 2010, 13:08
Postitas Mehis
Irve vastu poleks küll midagi, ainult et enda näos. :D

Postitatud: 22 Jaan 2010, 23:29
Postitas eino
Iga lugupidav tehnikahuviline peaks laias laastus teadma kust tuleb mootoril litraas ja kw ehk vanasti hobujõud. Kuna küsimus oli mootori kw-s siis need tulevad mittmest asjast. Alustades põlemiskambri suurusest ehk siis surveaste selle alla paigutaks ka turbo, samuti ka sisse-väljalaske kanalite suurus, siis nukkvõlli ehitus ehk siis nukkad kas teravamad või siis ümaramad, siis süüte moment kas varasem või hilisem (uuematel teeb selle töö ära elektroonika ehk siis aju), siis toitesüsteem kas suurema kõriga karbuss, siis lisaks karbussi tüüsed/nõelad(sissepritsel teeb jällegi selle töö ära aju) nii et igalt poolt natuke ja KW aga kasvavad.
Nii et võta kaan maha freesi mm paar maha puuri klapipesad ja kanalid suuremaks ja ongi mõni kw juures.
Mini esmaostjal tuleb ikkagi kõigepealt rahakotti vaadata ja selle järgi kevadeks sõiduk muretseda, suvel sõidad ja sügiseks saab selgeks kas ültse meeldib või siis mida muuta vaja.
Kui Alto soovib teemat edasi aretada siis veel vihjeid arutamiseks:
Millised pidurid, kas ketas või trummel, võimendiga või ilma??
Millised rattad , kas 13tolli või 12tolli aga miks ka mitte 10tolli??
Milline laadimine kas vahelduv või alalisvoolu geneksa??
Milline sisu, kas riide või kunstnahk miks ka mitte pärisnahk??
Millised suunad ees kas orans klaasiga või läbipaistev klaasiga??
Milline reduktor kas kiire või aeglane??
Milline käigukast?? neidki eri sorti.
Ja nii edasi

eino

Postitatud: 23 Jaan 2010, 09:40
Postitas 90Deville
Köige tähtsama jätsid vahele Eino-värv!
Ega ei saa ju üksköik millist värvi autot osta!