Bensukulu üüratu

Õpetused kuidas teha peedist pesumasinale trumlit!
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Bensukulu üüratu

Postitus Postitas ranno » 10 Juul 2005, 15:33

Tagasiteel kokkutulekult linna jätkus mu probleemide jada, mida timmisime viimases peatuspunktis.. kahtlustasin tol momendil süüdet, aga.. peale viimast läbitud lõiku paistab, et probleem mujal. Teel Pärnust Tallinna tagasi võtsin paagi Pärnus täis ja linna jõudes oli see otsas, eks oma osa oli väikses kiirustamises 4-5K pööret trassil (mul spidokas ei tööta), aga niipalju ikka ei oleks tohtinud kuluda.. tühikäigul pöörded kõiguvad, küünlad on loomupäraselt mustad (palju saab peale).. aga mida kruttida... kõik juhtmed / voolikud vaatasin üle kõik on kinni..

Tahaks kolmapäeval minna sinna meid kõiki kutsutud BMW MINI-üritusele, aga nüüd... vaevalt ükski teeninindus mind nii siva ka ette võtab..
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Re: Bensukulu üüratu

Postitus Postitas ksuuk » 10 Juul 2005, 18:22

ranno kirjutas:Tagasiteel kokkutulekult linna jätkus mu probleemide jada, mida timmisime viimases peatuspunktis.. kahtlustasin tol momendil süüdet, aga.. peale viimast läbitud lõiku paistab, et probleem mujal. Teel Pärnust Tallinna tagasi võtsin paagi Pärnus täis ja linna jõudes oli see otsas, eks oma osa oli väikses kiirustamises 4-5K pööret trassil (mul spidokas ei tööta), aga niipalju ikka ei oleks tohtinud kuluda.. tühikäigul pöörded kõiguvad, küünlad on loomupäraselt mustad (palju saab peale).. aga mida kruttida... kõik juhtmed / voolikud vaatasin üle kõik on kinni..
Hmm, süütemoment pole paigast nihkunud, jagaja ikka kinni? Õhufilter pole umbes? Sul oli pritsungiga mootor, seega algatusks mine osta kuskilt bensukast pritsungi puhastusvedelik, mida kallim, seda parem, vala see paaki, siis paak bensu (Sa ju ikka 98E -ga sõidad, eks) täis ja kruisi see paagitäis läbi. Ja vaata siis kas oli abi.
Kasutaja avatar
marti85
Postitusi: 68
Liitunud: 06 Juul 2004, 16:23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas marti85 » 10 Juul 2005, 22:47

Ilmselt on mingi andur õhtal, ei tunne küll mini pritsungi hingeelu, aga lihtsaim viga võib olla termoandur. Mis tootja sissepritse süsteem minil on? Äkki unated motorsi diagnostikud oskavad midagi kosta?
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 10 Juul 2005, 22:58

Mis Uue Mini üritus kus kohas , kes kutsuvad. Aitada sind Ranno ei oska kahjuks!
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 11 Juul 2005, 08:49

1. United Motorsi kodulehelt uurisin.., aga nende mootori diagnostika hind.. seda jõuavad maksta vaid need kes uue 7 seeria bemmigi jõuavad osta.. Pleionesse kohe helistan.. hm..kiireks läheb..



2. See üritus on see mida pärnus seal parklas lipikutena jagati, et Mini kabriolett on väljas ja lähme teda kolmapäeval vastu võtma.. kahjuks täpsemalt ei mäleta - lipik jäi koju, ise tööl
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Juul 2005, 11:55

Mina ei saanudki lipikut :cry: Aga üritus toimub siis Tallinnas ma saan aru ?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 11 Juul 2005, 11:59

Ma sissepritsungi pealt rumal aga tavaliselt läheb ära nn.lambda andur ja sellega kaasneb kütusekulu üüratu tõus. Selle diagnoosimiseks minuteada stendi minekut vaja ei ole. Tartus Opeli esinduse Boch stend maksis midagist 800 kronua tund ja pole vahet mis auto sinna aetakse, peaasi et neid tehnilised andmed olemas oleksid.....
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 11 Juul 2005, 12:50

Rääkisin soomlastega nad arvasid ka, et kas lambda või õhukoguse mõõtmise andur. Aga kui mootori stendid on 800.- siis minust jääb see nüüd küll järgmist palgapäeva ootama, sest lambda andur maksab ise kuni paar kilo vist. Juhul kui peaks see lammas läbi olema, siis kas neid on mingeid univeraalseid et kohe liikuma pääseda või peab selleks jälle kuskilt midagi tellima hakkama...
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 11 Juul 2005, 13:16

ranno kirjutas:Rääkisin soomlastega nad arvasid ka, et kas lambda või õhukoguse mõõtmise andur. Aga kui mootori stendid on 800.- siis minust jääb see nüüd küll järgmist palgapäeva ootama, sest lambda andur maksab ise kuni paar kilo vist. Juhul kui peaks see lammas läbi olema, siis kas neid on mingeid univeraalseid et kohe liikuma pääseda või peab selleks jälle kuskilt midagi tellima hakkama...
Vaata enne õhuanduri jms pistikud üle, võta lahti, puhasta, õlita pane kokku tagasi. Ei tea kas Mini -l sammmootor on, mis muidu tühikäigu pöördeid hoiab? Ah jaa, vaata ka hoolikalt pritsungi õhutorud üle, nende pragude jms korral läeb pritsungi õhuandur lolliks. Üks teoreetiline mõte on, et miski ühendus/toru vms on kuumusega streikima hakanud.
Kasutaja avatar
ranno
Postitusi: 313
Liitunud: 01 Juul 2004, 19:27
Asukoht: talin
Kontakt:

Postitus Postitas ranno » 13 Juul 2005, 11:39

Eh... minul jääb tänasele üritusele sõitmata, sest
1. Mini on paljudele tundmatu loom ja ei taheta ette võtta
2. Teistel järjekorrad pikad, puhkuste aeg vist..
3. Või on hind selline et kuku kummuli.. (nagu bemmi keskuses)
...kas kellegil tutvusi pole mida saaks ära kasutada.. otsingud jätkuvad.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ksuuk » 13 Juul 2005, 12:24

ranno kirjutas:Eh... minul jääb tänasele üritusele sõitmata, sest
1. Mini on paljudele tundmatu loom ja ei taheta ette võtta
2. Teistel järjekorrad pikad, puhkuste aeg vist..
3. Või on hind selline et kuku kummuli.. (nagu bemmi keskuses)
...kas kellegil tutvusi pole mida saaks ära kasutada.. otsingud jätkuvad.
Eeldatavasti tegid kõik soovitatu läbi? Äkki see mootorimees Raivo, kellest siin foorumis juttu on olnud, oskab Sind aidata?
Kasutaja avatar
marti85
Postitusi: 68
Liitunud: 06 Juul 2004, 16:23
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

diagnostika

Postitus Postitas marti85 » 13 Juul 2005, 13:11

Mul on üks väga hea saabide spets (mul on teine auto saab), kes jagab äkki asja (pole kindel) firma on Troost Auto, minuteda teevad ka diagnostikat, kui tahad võin järgi uurida.
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 13 Juul 2005, 23:32

See küll Tallinnas kedagi ei lohuta aga Tartus küsitakse ühes kohas autodiagnostika eest 300 kr. Kahjuks polnud aega uurida, mis stendi nad kasutavad.......Tegemist on küll uue firmaga Tartus Võru ja Kopli tänava ristis...Arvan ,et siis on ka Tallinnas selle hinna eest võimalik lasta autol viga kindlaks teha....
Kasutaja avatar
mikk
Postitusi: 629
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:20
Asukoht: Tartu

Re: Bensukulu üüratu

Postitus Postitas mikk » 19 Juul 2005, 00:13

ksuuk kirjutas:(Sa ju ikka 98E -ga sõidad, eks)
Miks? Kust sellised andmed? Käib see ainult pritsungi või kõigi Minide kohta? Olen ka seda varem kuulnud, et mida kõrgem oktaanarv, seda parem. Aga mu mäletamist mööda puudutas see vaid ilma ümberehituseta pliivabale kütusele üleminevaid vanu Minisid.
ksuuk
Postitusi: 134
Liitunud: 29 Mai 2005, 00:48
Asukoht: Tallinn

Re: Bensukulu üüratu

Postitus Postitas ksuuk » 19 Juul 2005, 09:51

mikk kirjutas:Miks? Kust sellised andmed? Käib see ainult pritsungi või kõigi Minide kohta? Olen ka seda varem kuulnud, et mida kõrgem oktaanarv, seda parem. Aga mu mäletamist mööda puudutas see vaid ilma ümberehituseta pliivabale kütusele üleminevaid vanu Minisid.
Lühidalt, kui võrrelda vene bensiinidega, siis 95 on tegelikult kuskil oktaanarvuga 88 ja 98 kuskil 92. Kui Mini -d projekteeriti, siis oli minutetada min 91 oktaanarv soovitet. Lisaks reeglina 98 -t ei solgita, seega on see puhtab ja kuna oktaanarv on kõrgem, siis seda ka kulub vähem, kuna peab vähem gaasipedaali talluma. Ehk 98 on hinnas kallim kui 95 aga tegelikult kasutamishinnalt odavam.
Vasta