andreas Miniga
Re: andreas Miniga
Ma moosin Andreast, et äkki tuleb lisaks muule korralikule ja kapitaalsele remondile, porditud ja avardatud gaasikanalid ja ümberlõiatud ning lisafaasiga klapipesad, kõrgem surveaste, tänavale veel sobiv, aga suurema tõusuga nukkvõll ja paremad klapivedrud. Loomulikul peaks sellise tööga kaasas käima grammise tolerantsiga kolvi-kepsu komplektide omavaheline võrdsustamine.
Äkki tuleb sellest mootorist ka natuke hobuseid välja, sest väänet ei tule sealt ju ometi.
Äkki tuleb sellest mootorist ka natuke hobuseid välja, sest väänet ei tule sealt ju ometi.
Re: andreas Miniga
kõik muu peale nukkvõlli on plaanipärane, kuid selle nuka osas veel kahtlus majas.
inglased tahavad selle eest saada ju pool varandust
kas on ikka tarvis
tunnetan, et eks sa mulle selle nuka kohapealt korraliku ajupesu teed.
a.
inglased tahavad selle eest saada ju pool varandust
kas on ikka tarvis
tunnetan, et eks sa mulle selle nuka kohapealt korraliku ajupesu teed.
a.
Re: andreas Miniga
Noh eks turboga saab ka rahulikumalt võtta, madalama survega lihtsalt teha. Üldjuhul niipalju kui ma lugenud olen siis turbo on Minile kohati odavam teha kui muu tuuning, kuigi kui ise teha siis vast eriasi. Aga tee nii ,et liitrisest mootorist tee turboprojekt howto'sid on selle kohta omajagu.
Re: andreas Miniga
Nende ise ehitatud turboautode kohta kehtivad üldiselt kurvad faktid. On üldse kolme liiki turboautosid: Tehasest tulnud, mis sõidavad ja kestavad. Ise ehitatud, mis on pidevalt laiali, või kohe, kohe laiali. Projektistaadiumis, mis veel tehaseseades, aga mille turbotamiseks omanik kogub rauda ja raha. Tõsi on ka see, et 98% netis kajastuvatest tuuningu nippidest on korralik BS.
On väga üksikuid tegelasi kelle tehtud asjad koos püsivad ja kelle ümber sumiseb eufooriline internetikogukond, sumisedes, et näe, õnnestunud Turbotamine Koos püsimine eeldab ennekõike süviti asjast aru saamist, veel korralikumat tööd ja korraliku hulka pappi.
Vaadates mini mootori ja k.kasti õmblusmasinat meenutavat konstruktsiooni, siis turbo oma olemuselt ei sobi juba põhimõtteliselt. Turbo oma olemuselt annab ennekõike olulise väändemomendi lisa. Garanteeritult ei sobi see, aga kõrsikpeenikeste ja madalakvaliteediliste veomehanismide ja detailidega.
Vabalthingava järgiaitamine, aga annab hobuseid eelkõige kõrgetel pööretel, mis pole detailidele nii võrd stressi tekitav.
Turbotamisest ja selle kurvast statistikast võib järeldusi teha ka TurboClub.ee foorumit lugedes.
Kõik ei ole kuld, mis hiilgab
Aga turbotamine, kui mootori duuning üldiselt, on kasutegurilt ja soorituselt parim, kindlasti.
On väga üksikuid tegelasi kelle tehtud asjad koos püsivad ja kelle ümber sumiseb eufooriline internetikogukond, sumisedes, et näe, õnnestunud Turbotamine Koos püsimine eeldab ennekõike süviti asjast aru saamist, veel korralikumat tööd ja korraliku hulka pappi.
Vaadates mini mootori ja k.kasti õmblusmasinat meenutavat konstruktsiooni, siis turbo oma olemuselt ei sobi juba põhimõtteliselt. Turbo oma olemuselt annab ennekõike olulise väändemomendi lisa. Garanteeritult ei sobi see, aga kõrsikpeenikeste ja madalakvaliteediliste veomehanismide ja detailidega.
Vabalthingava järgiaitamine, aga annab hobuseid eelkõige kõrgetel pööretel, mis pole detailidele nii võrd stressi tekitav.
Turbotamisest ja selle kurvast statistikast võib järeldusi teha ka TurboClub.ee foorumit lugedes.
Kõik ei ole kuld, mis hiilgab
Aga turbotamine, kui mootori duuning üldiselt, on kasutegurilt ja soorituselt parim, kindlasti.
Re: andreas Miniga
See ettevõetud mootoriremont ei laabugi nii kergekäeliselt kui plaanitud.
Kõige suurem komistuskivi osutus UK st. juppide tarne.
Uku käis küll seal paar korda, kaasas korralikult pikk nimekiri, kuid siiski ei ristunud tema teed ja plaanid minisparesega.
( kaotatud aeg u kaks kuud )
Niisiis, võtsime ise asja käsile, ning loodame jupid kätte saada jaanuari lõpuks.
Senikaua süübisin natu rohkem mootori detailidesse ja avastasin et kulutusi tuleb plaanitust teha märksa rohkem.
Nimelt olid spi mootoril järele andnud veel sellised detailid:
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 10003.html
http://www.minispares.com/Product.aspx? ... 573&title=
mis jäidki sellest tellimusest olude sunnil välja.
Senikaua kui jupid kohal püüdsin tegeleda millegi kasulikuga.
Mootor üksipulgi lahti võetud,kulunud osad tuvastatud, poldid mutrid ilusasti sorteeritud, ning galvaniseeritud.
Nüüd suurest õnnest puudu ainult kuller, keda pikisilmi oodan.
mõned klõpsud ka toimingutest.
http://nagi.ee/photos/tsiugand/
Kõige suurem komistuskivi osutus UK st. juppide tarne.
Uku käis küll seal paar korda, kaasas korralikult pikk nimekiri, kuid siiski ei ristunud tema teed ja plaanid minisparesega.
( kaotatud aeg u kaks kuud )
Niisiis, võtsime ise asja käsile, ning loodame jupid kätte saada jaanuari lõpuks.
Senikaua süübisin natu rohkem mootori detailidesse ja avastasin et kulutusi tuleb plaanitust teha märksa rohkem.
Nimelt olid spi mootoril järele andnud veel sellised detailid:
http://www.minisport.com/mini-spare-par ... 10003.html
http://www.minispares.com/Product.aspx? ... 573&title=
mis jäidki sellest tellimusest olude sunnil välja.
Senikaua kui jupid kohal püüdsin tegeleda millegi kasulikuga.
Mootor üksipulgi lahti võetud,kulunud osad tuvastatud, poldid mutrid ilusasti sorteeritud, ning galvaniseeritud.
Nüüd suurest õnnest puudu ainult kuller, keda pikisilmi oodan.
mõned klõpsud ka toimingutest.
http://nagi.ee/photos/tsiugand/
Re: andreas Miniga
Kus tsinkisid, Vasaras või Voltas, mingi hinnakirja said? Miks kollase võtsid?
Kui nii jätkad oleks sul tulnud juba ammu minu mootor kasulikumana kätte
Aga edu!
Kui nii jätkad oleks sul tulnud juba ammu minu mootor kasulikumana kätte
Aga edu!
Re: andreas Miniga
Tsinkisin voltas ning hinnakiri on seal ühel vene proual peas.
Hind põhimõtteliselt näo järgi.
Minule läks maksma kogu see hunnik 10 euri.
Kollese?
Olen alati seal erinevad auto kruvid ja mutrid kollaseks tsinkinud, tunduvad originaalsemad.
Kuid miks sa arvad et sinu mootor oleks paremas korras olnud?
Ja miks oleks olnud sinu mootor kasulikum?
Ega mootori sisse ju ei näe kui sa ta komplektsena ostad
See plotide, kruvide ning mutrite osa oleks pidanud ju maguniigi tegema.
terv.
Hind põhimõtteliselt näo järgi.
Minule läks maksma kogu see hunnik 10 euri.
Kollese?
Olen alati seal erinevad auto kruvid ja mutrid kollaseks tsinkinud, tunduvad originaalsemad.
Kuid miks sa arvad et sinu mootor oleks paremas korras olnud?
Ja miks oleks olnud sinu mootor kasulikum?
Ega mootori sisse ju ei näe kui sa ta komplektsena ostad
See plotide, kruvide ning mutrite osa oleks pidanud ju maguniigi tegema.
terv.
Re: andreas Miniga
Lõpuks siis jõudsidki minuni kauaoodatud kaunikesed.
Kõige tähtsamad, ning põnevamad detaild minu jaoks olid plokikaas, ning nukkvõll, millede soetamiseks pidin saatma eelnevalt UK se vanad detailid, et saada uutelt osadelt olulist soodustust. ( asjaajamine suhtkoht keeruline )
Kaanel mis saabus on juba tehasest paigaltatud topelt klapivedrud, paigaldatud suuremad (35.7mm sisselase ja 29.3mm väljalase) klapid, ning mis peamine, kaanel on oluliselt parandatud gaaside voolavust.
Mõned klõpsud mootorile tarnitud kraamist.
http://nagi.ee/photos/tsiugand/
a.
Kõige tähtsamad, ning põnevamad detaild minu jaoks olid plokikaas, ning nukkvõll, millede soetamiseks pidin saatma eelnevalt UK se vanad detailid, et saada uutelt osadelt olulist soodustust. ( asjaajamine suhtkoht keeruline )
Kaanel mis saabus on juba tehasest paigaltatud topelt klapivedrud, paigaldatud suuremad (35.7mm sisselase ja 29.3mm väljalase) klapid, ning mis peamine, kaanel on oluliselt parandatud gaaside voolavust.
Mõned klõpsud mootorile tarnitud kraamist.
http://nagi.ee/photos/tsiugand/
a.
Re: andreas Miniga
Piltidel oleks sul nagu jõulud
Igatahes muljetavaldav kogus ilusaid asju.
Igatahes muljetavaldav kogus ilusaid asju.
Re: andreas Miniga
Eks ta tegelikult olegi mulle hilinenud jõulukingitus.
Nüüd siis veel selline üllatus et kui tahan puurida ploki kolvimõõtu 73,5mm võib sein kolvi ja õlikanali vahel jääda küllalt õhukeseks.
http://www.turbominis.co.uk/forums/inde ... tid=407790
Seega tuleb puurimisel plokil offset i pisut nihutada.
Nüüd siis veel selline üllatus et kui tahan puurida ploki kolvimõõtu 73,5mm võib sein kolvi ja õlikanali vahel jääda küllalt õhukeseks.
http://www.turbominis.co.uk/forums/inde ... tid=407790
Seega tuleb puurimisel plokil offset i pisut nihutada.
Re: andreas Miniga
Eile saigi siis karu talveunest äratatud.
Oli teine küll veidi pahur, kuid näidates talle koopasuust akulaadia "Start"-i ajas teine kohe jalad alla ning hooaeg võis alata.
Nüüd siis määrida põhja all mõned niplid, kallata talle head ning paremat kurgupõhja, ning jääb järele ainult anda gaasi meie asfaldi kraatrite servadel.
a.
Oli teine küll veidi pahur, kuid näidates talle koopasuust akulaadia "Start"-i ajas teine kohe jalad alla ning hooaeg võis alata.
Nüüd siis määrida põhja all mõned niplid, kallata talle head ning paremat kurgupõhja, ning jääb järele ainult anda gaasi meie asfaldi kraatrite servadel.
a.
Re: andreas Miniga
Kumb siis sai üles äratatud vana või uus?
Re: andreas Miniga
Sellel hooajal veab veel seda pruuni kasukat tänavaid pidi ringi vana mootor.
Praegu väike ebakõla garburaatoriga, kes tahab hirmsasti gaasi siibri võlli vahelt õhku ahmida, ning pöördeid üleval hoida.
Kuid ilmselt peale väikest treimistööd peaks sellest probleemist ka lahti saama.
Praegu väike ebakõla garburaatoriga, kes tahab hirmsasti gaasi siibri võlli vahelt õhku ahmida, ning pöördeid üleval hoida.
Kuid ilmselt peale väikest treimistööd peaks sellest probleemist ka lahti saama.
Re: andreas Miniga
Vahepeal siis natu Karburaatori remondist.
Karburaatoriga mini mootoril on üks tobe omadus ära kulutada gaasisiibri võll, mis muutub sedavõrd laperguseks et mootor hakkab võlli ja karpa korpuse vahelt lisa õhku ahmima.
Selle tulemusena ei võimalda enam karburaatoris olevast mootori pöörete kruvist pöördeid alla poole keerata.
Minu masinal oli see nii kulunud et ma ei saanus alla 1700 pöörde kuidagi timmida.
Viga sai parandatud õõritsa treipingi ning 10 se messing toru abiga.
Selle tulemusena seisavad pöörded nüüd ilusti 900 peal.
mõned klõpsud ka.
Karburaatoriga mini mootoril on üks tobe omadus ära kulutada gaasisiibri võll, mis muutub sedavõrd laperguseks et mootor hakkab võlli ja karpa korpuse vahelt lisa õhku ahmima.
Selle tulemusena ei võimalda enam karburaatoris olevast mootori pöörete kruvist pöördeid alla poole keerata.
Minu masinal oli see nii kulunud et ma ei saanus alla 1700 pöörde kuidagi timmida.
Viga sai parandatud õõritsa treipingi ning 10 se messing toru abiga.
Selle tulemusena seisavad pöörded nüüd ilusti 900 peal.
mõned klõpsud ka.
- Manused
-
- Vana ja lapergune. Kohati 0.6 mm sisse kulunud rant
- DSC04285.jpg (104.09 KiB) Vaadatud 18865 korda
-
- Treitud ja muditud
- DSC04288.jpg (61.49 KiB) Vaadatud 18865 korda
Re: andreas Miniga
Kui keegi pole kunagi näinud Mini originaal tungrauda, siis selline näeb ta välja.
Kuna masina taastamisel taastasin ka tungi kohad, siis pidasin arukaks selle riista soetada.
Kuna masina taastamisel taastasin ka tungi kohad, siis pidasin arukaks selle riista soetada.
- Manused
-
- hetke seisuga
- DSC04277.jpg (81.36 KiB) Vaadatud 18864 korda
-
- Soetatud peast
- DSC04242.jpg (81.07 KiB) Vaadatud 18864 korda