Avatav katus.
Avatav katus.
Oleks paar küsimust lahtiste katuste kohta.
Esiteks:
Statistikast on tundunud, et Mini peaks linnas sööma umbes 7l/100km kohta. Mul imeb aga kõvasti rohkem. Nii 10-ne ringis. Kui suurt rolli mängib selles see, et sõidan põhilise ajast ringi lahtise katusega ehk tuuletakistus kasvab kõvasti ? Võib siin peituda see umbes 3liitrine vahe või 10 on masina vananedes üpris normaalne number või tasub viga mujalt otsida?
Teiseks:
Nüüd sooviks vastust neilt, kellel samuti nahkkatus. Kiiruse kasvades hakkab nahkkatus tuule mõjul aina kõvemini vibreerima. Nii tekib salongis kiirusel 50+ km/h päris käre ja jube hääl. Pärast tunnist maanteel sõites mul pea igatahes valutas sellest plärinast üpris kõvasti. Kuidas te võitlete selle vastu?
Kolmandaks:
Kas vaatate valgusfoore katuseluugi või esiklaasi kaudu ?
Esiteks:
Statistikast on tundunud, et Mini peaks linnas sööma umbes 7l/100km kohta. Mul imeb aga kõvasti rohkem. Nii 10-ne ringis. Kui suurt rolli mängib selles see, et sõidan põhilise ajast ringi lahtise katusega ehk tuuletakistus kasvab kõvasti ? Võib siin peituda see umbes 3liitrine vahe või 10 on masina vananedes üpris normaalne number või tasub viga mujalt otsida?
Teiseks:
Nüüd sooviks vastust neilt, kellel samuti nahkkatus. Kiiruse kasvades hakkab nahkkatus tuule mõjul aina kõvemini vibreerima. Nii tekib salongis kiirusel 50+ km/h päris käre ja jube hääl. Pärast tunnist maanteel sõites mul pea igatahes valutas sellest plärinast üpris kõvasti. Kuidas te võitlete selle vastu?
Kolmandaks:
Kas vaatate valgusfoore katuseluugi või esiklaasi kaudu ?
kardan, et lisaks muudele aspektidele on ka sisevoodri kahjustustest tingitud selle osaline eemaldamine tinginud selle plärr-plärrri.
kuid vahepeal olen leidnud muide uut taktikat, mis vähendab plärr-plärri. kaks varianti siis - 1) loogiline lahendus..pingutades sõidu ajal katust, pannes naha ja struktuuri vahele mingi vidina. 2) imelikul kombel mõjutas plärr-plärri vähendamist ka see, kui avasin juhipoolse akna. eks siin oska rohkem füüsika poisid sellest aru saada, kuid mina olin positiivselt üllatunud .
Siiski ei saa ma mainimata jätta, kui kahju on mul teist teistest Mini omanikest, kes avatavat katust ei oma ning on sunnitud selle palavusega saunastunud Minisse istuma. Vaesekesed!
kuid vahepeal olen leidnud muide uut taktikat, mis vähendab plärr-plärri. kaks varianti siis - 1) loogiline lahendus..pingutades sõidu ajal katust, pannes naha ja struktuuri vahele mingi vidina. 2) imelikul kombel mõjutas plärr-plärri vähendamist ka see, kui avasin juhipoolse akna. eks siin oska rohkem füüsika poisid sellest aru saada, kuid mina olin positiivselt üllatunud .
Siiski ei saa ma mainimata jätta, kui kahju on mul teist teistest Mini omanikest, kes avatavat katust ei oma ning on sunnitud selle palavusega saunastunud Minisse istuma. Vaesekesed!
läheb küll teemast mööda, aga räägin siiski. kuni eilseni ma ei saanud aru, miks peab kabrioletis või üldse avatava katusega masinas konditsioneer olema. palavusega lased aga katuse maha ja asi vask kui eile öösel las vegasesse jõudsime, sai aga kõik selgeks. mitte ükski kabriolett ei sõida lahtise katusega, kõigil katused ja aknad kinni. põhjus on lihtsalt selles, et kui öösel kell 12 on linnas 33 kraadi sooja, siis on konditsioneeriga autos lausa õnnistus sõita. auto seest on külm ja kui siis nina välja pistad, läheb süda palavusest pahaks. eile-täna sõitsime läbi kõrbe ning praegusel hetkel tiksume juba jälle meile, põhjamaalastele sobivamas kliimas. ja ma ei kujuta ette, et see sõit oleks võimalik ilma konditsioneerita. lahtine katus on lausa vastupidi - nuhtlus. vot siis. ja teine sama oluline asi on toonklaas. see ei ole mitte eputamiseks vaid see on praktiline. ja ilmselt tänu toonklaasile püsib meie "rental minivan" (Toyota Sienna) seest jahedana
tervitused Arizonast
P.S ameerika autod on lahedad. meie minivani küljeuksed liiguvad ise ning neid saab avada-sulgeda puldist. lisaks on tal mootorit piisavalt palju ja liigub nagu loom. kiirendus on hea ka 130+ kiirustel
tervitused Arizonast
P.S ameerika autod on lahedad. meie minivani küljeuksed liiguvad ise ning neid saab avada-sulgeda puldist. lisaks on tal mootorit piisavalt palju ja liigub nagu loom. kiirendus on hea ka 130+ kiirustel
Täna Tartus nähtud MINI pikkas tänavas reg vist oli 304 xxx, sellel oli ka avatav kattus, kuid hullemas seisus, kui sinu oma Töksti-Töksti.
Paremalt küljelt lahti rebenenud vöi midagi sinna poole.
Kahujks ei lähe see MINI reegili alla kuna polnud kumbagi ei toppelt numbreid ega tähti.
Aga olen röömus, et uusi MINIsid tuleb aina juurde, kesse vöiks olla selle uue masina omanik?
Palju önne MINI puhul siis omanikule
Paremalt küljelt lahti rebenenud vöi midagi sinna poole.
Kahujks ei lähe see MINI reegili alla kuna polnud kumbagi ei toppelt numbreid ega tähti.
Aga olen röömus, et uusi MINIsid tuleb aina juurde, kesse vöiks olla selle uue masina omanik?
Palju önne MINI puhul siis omanikule
Austin Mini is not just a car. She is a friend, a pet and exclusive handbag.
See 308... on minu Mini. Tartu rahvale olen veel ehk võõras, aga Tallinna teedel sõidan juba septembrist. Minu katuse probleem seisneb selles, et katuse sees olevad ribid on ühelt küljelt välja kulunud. Teppingus liimiti need ajutiselt kinni tagasi, aga kuna katusematerjal on tänu ilmastikule veidi kokku tõmmanud, siis paistab katkine koht serva alt välja. Ühesõnaga hetkel asi funktsioneerib ilusti, aga plaan on siiski uus katus saada. Millal, ei oska öelda, auto vajaks ka keretöid jne...