Esiistmed
Esiistmed
Turu lahtris juba oli sellest juttu.
Mul sees Metro istmed. Aga vajan natuke väiksemaid. Need on küll väga head ja paremad kui orginaalid aga mul on vaja hakata tagaistet iga päev kasutama ja siis nad väga hästi ei sobi.
Niisiis. Kas kellegil on ideid või teadmisi, mis auto võiks olla doonoriks. Mis auto võiks see olla, millel on liuguritel esiiste ja mida saaks tahaistmele pääsemiseks eest lükata (mitte tõsta nagu originaalistmed).
Ma tean, et mõõtude poolest sobiks Fiat Uno. Tollel on täpselt samade mõõtudega (põhi 50x50 cm) "toolid" eesreas. Aga mai tea mismoodi need liiguvad. On keegi kaheukselise Unoga kunagi sõitnud? Oskab kommenteerida?
Teoreetiliselt peaks kasutatavad olema ka mitmed "prantslased", sest seal ka palju väikseid mudeleid (Renault 5, Peugeot 205, ka Peugoet 305 olen näinud kasutatavat, Citroen Saxo jne). Aga jällegi - ise pole istunud ja ei tunne nende mehaanikat. Mõõte ka ei tea. Inglased ise kasutavad kõige rohkem just Metro detaile, sest eks see Mini asendus pidi olema ning seetõttu palju sarnast.
Harril on mingi "jaapanlase" madala seljatoega asjad. Hästi reguleeritavad (isegi kõrguses) ja jätsid päris hea mulje. AGA Harri ei mäleta mis masinast need pärinevad.
Ühesõnaga andke nõu. Peamine kriteerium on, et iste oleks enam-vähem sama mõõtu, mis algsed ja liiguks ilma suuremat jõudu rakendamata (s.t. liiguks oma "rööbastel" ettepoole, mitte ei pea tõstma).
Mul sees Metro istmed. Aga vajan natuke väiksemaid. Need on küll väga head ja paremad kui orginaalid aga mul on vaja hakata tagaistet iga päev kasutama ja siis nad väga hästi ei sobi.
Niisiis. Kas kellegil on ideid või teadmisi, mis auto võiks olla doonoriks. Mis auto võiks see olla, millel on liuguritel esiiste ja mida saaks tahaistmele pääsemiseks eest lükata (mitte tõsta nagu originaalistmed).
Ma tean, et mõõtude poolest sobiks Fiat Uno. Tollel on täpselt samade mõõtudega (põhi 50x50 cm) "toolid" eesreas. Aga mai tea mismoodi need liiguvad. On keegi kaheukselise Unoga kunagi sõitnud? Oskab kommenteerida?
Teoreetiliselt peaks kasutatavad olema ka mitmed "prantslased", sest seal ka palju väikseid mudeleid (Renault 5, Peugeot 205, ka Peugoet 305 olen näinud kasutatavat, Citroen Saxo jne). Aga jällegi - ise pole istunud ja ei tunne nende mehaanikat. Mõõte ka ei tea. Inglased ise kasutavad kõige rohkem just Metro detaile, sest eks see Mini asendus pidi olema ning seetõttu palju sarnast.
Harril on mingi "jaapanlase" madala seljatoega asjad. Hästi reguleeritavad (isegi kõrguses) ja jätsid päris hea mulje. AGA Harri ei mäleta mis masinast need pärinevad.
Ühesõnaga andke nõu. Peamine kriteerium on, et iste oleks enam-vähem sama mõõtu, mis algsed ja liiguks ilma suuremat jõudu rakendamata (s.t. liiguks oma "rööbastel" ettepoole, mitte ei pea tõstma).
Harri leidis need esiistmed "kammides" läbi autolammutusi Tartus ja lähiümbruses. Täpselt ei ole ma kunagi teadnud mis marki autolt nad päri on. Enda istmete juures meeldis mulle see, et juhiiste oli reguleeritav ka kõrguse suhtes, selline kang juhiistme kõrval. Seljatoe torustiku lõikasin madalamaks ( tükid välja ning hülsi ja neetidega uuesti kokku tagasi ) Siis vägistasin veel kuidagi kõrvalistet nii, et seljatugi tuleks võimalikult ette madalale maha.....kelgud millel iste liigub peaks ka pikemate vastu vahetama, siis liiguks iste oma 10 cm veel ettepoole ja tahaistmele ronijal oleks elu kergem....
-
- Postitusi: 109
- Liitunud: 07 Mai 2005, 13:59
- Asukoht: Tallinn/Nõmme