Käigukasti remont

Prr....prrr.....
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Käigukasti remont

Postitus Postitas Kristjan » 11 Nov 2009, 00:01

Ahoi kõik maailma minimalistid.

Sai täna õhtul TTK parklas natukene piruette tehtud , aga kiirete käiguvahetuste tulemusena jäin 1. käigust ilma.

Õnneks on sel nädalal neil koolis vaheaeg ja seega saab rahulikult töökojas tööd teha. Homme algab missioon mootor maha. Aga ega teda pole väga mõtet maha mõtta kui kuskilt uut kasti või käiku ei saa.

seega ......

KAS KELLEGIL ON ANDA/MÜÜA KÄIGUKASTI VÕI AINULT 1. KÄIKU !

Ja seda KOHE ! Soovitatavalt HOMME HOMMIKUL TALLINNAS !

Musi !


Panen enda numbri ka :
555 242 66
Viimati muutis Kristjan, 19 Nov 2009, 14:27, muudetud 1 kord kokku.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Nov 2009, 00:04

Avastasin just , et Margusel on katkine kast müügis. Kohe hommikul küsin , et mis seal katki on.
Janno
Postitusi: 1945
Liitunud: 15 Mai 2007, 20:25
Asukoht: Tallinn
Kontakt:

Postitus Postitas Janno » 11 Nov 2009, 09:49

Khmm...no offence, aga minu jaoks oli sellise sõidustiili juures see ainult ajaküsimus :) Mini ei ole mõeldud rallikaks.
Aga tulles tagasi sinu probleemi juurde- Marguse käigukast vedeleb jah minu juures maal (Kiilis). Tal vist olid puudu mõned suuremad käigud.
Cooper Sport
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Nov 2009, 09:52

Marguse kast käes. Lähen õhtul müttama. Eks siis kui enda asi lahti võetud ole näha kas saab 1.3 kastist midagi pätsata või ei.
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 11 Nov 2009, 15:14

Noh hullemal juhul võid kogu mu 1.3 mootori täis kupatusega saada aga see on juba vähe suurem ettevõtmine.
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Nov 2009, 15:30

Kas see on sul juba täiest maha võetud ?

Ma oleks sellest nii ehk naa huvitatud :)
ares
Postitusi: 716
Liitunud: 01 Apr 2009, 02:49
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas ares » 11 Nov 2009, 21:48

Ei täiesti küljes on, ehk siis saab isegi proovida kes tahab. Maha võtmine pole nagu otseselt probleem kui kellegil peaks tõsine huvi tekkima. Mootor võtab mul garaazis lihtsalt autos vähem ruumi kui sealt väljas :D
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 11 Nov 2009, 23:34

Jõudsime hooratta eemaldamiseni.

Siis proovisime küll oma erinevate tõmmitsatega ent tulutult.

Seega, kas kellegil on seda spets tõmmitsat !?

Eino äkki Sul !? Lanekas homseks päevaks.

Ja ehk oskab keegi omast kogemusest spetsiaalsest tööprotseduuri kirjeldada.
eino
Postitusi: 1132
Liitunud: 13 Jaan 2006, 22:39
Asukoht: Saue

Postitus Postitas eino » 12 Nov 2009, 00:15

täiesti olemas aga ise soomes ja tulen alles teisip. naine küll kodu hommikul kuni 8.00 õhtul tuleb koju nii ja naa.

eino
vahendan minitronist osi. +358405940508 või eino.fn@gmail.com, +37256608941,
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2009, 10:03

Leidsin selle teema kohta päris hea info:

http://www.theminiforum.co.uk/forums/in ... 33832&st=0

Siin on küll kõik variandid lahti räägitud :)
Kasutaja avatar
Margo
Postitusi: 679
Liitunud: 05 Aug 2008, 21:26
Asukoht: Tallinn

Postitus Postitas Margo » 12 Nov 2009, 11:12

Jõudu Kristjan! :)

Käigukasti sisu ümberlappamiseks on see teema heaks õppematerjaliks:
http://www.theminiforum.co.uk/forums/in ... c=9808&hl=
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2009, 16:53

Kurat, tee või tina. No ei tule see masuurikas lahti. Küll oleme puurinud ja keevitanud , et endale tõmmits valmistada. Aga no ei tule...
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2009, 17:43

Margo ega selles tuning the a-series raamatus ühtegi head mõtet ei ole ?
Kasutaja avatar
Harri
Postitusi: 500
Liitunud: 17 Juun 2004, 16:57
Asukoht: Tartu

Postitus Postitas Harri » 12 Nov 2009, 22:16

Kas see tavaline võte siis ei aidanud?.....Paned hooratta tõmmitsaga korralikult pinge alla. Lööd hooratast teiselt poolt läbi starteri ava. Keerad hooratta natuke edasi ja lööd uuesti, nii mitu ringi. Kui ei aita võib- olla hooratas paigaldatud väntvõlli koonusele keermeliimiga. Kuumuta väntvõlli otsa gaasipõletiga, nii paarisaja kraadini, palju ei ole vaja. See vabastab keermeliimist.

Ehk oli abi...
Kasutaja avatar
Kristjan
Postitusi: 895
Liitunud: 17 Juun 2004, 12:59
Asukoht: Tartu / TTÜ
Kontakt:

Postitus Postitas Kristjan » 12 Nov 2009, 23:32

Saime lahti, kõva pinge, peksmise ja kuumaga.

Panen homme pildid ka :) täitsa kreisi ettevõtmine !

Aga nüüd tuleb ju kõik kokku panna :O
Vasta