tühikäik on imelik
tühikäik on imelik
Tere tere,
1994 aasta 1.3 sissepurskega mootoriga Mini teeb nalju ning mina tahaks nüüd teada, miks ta neid teeb ja kuidas asja likvideerida.
Nimelt, kui auto külmana käivitada ja ta soojaks saab, siis jääb tühikäik väga kõrgele - vahepeal isegi 3000 pööret. Mis iseenesest viitab sellele, et "toores" oleks justkui peal. Aga samas tagant musta ei viska ning tooreklappi tal üldse polegi, et nt tross kinni saaks jääda. Kui nüüd auto välja suretada ja uuesti käivitada, siis on kõik kõige ideaalsemas korras ja mootor nurrub nagu segane.
Mis ta tahab?
U.
1994 aasta 1.3 sissepurskega mootoriga Mini teeb nalju ning mina tahaks nüüd teada, miks ta neid teeb ja kuidas asja likvideerida.
Nimelt, kui auto külmana käivitada ja ta soojaks saab, siis jääb tühikäik väga kõrgele - vahepeal isegi 3000 pööret. Mis iseenesest viitab sellele, et "toores" oleks justkui peal. Aga samas tagant musta ei viska ning tooreklappi tal üldse polegi, et nt tross kinni saaks jääda. Kui nüüd auto välja suretada ja uuesti käivitada, siis on kõik kõige ideaalsemas korras ja mootor nurrub nagu segane.
Mis ta tahab?
U.
Aju rikke korral ei tohiks süsteem toimida mingis valdkonnas permanentselt. Vahelduv funktsioneerimine viitab siiski anduri kalale, et siis andur ei pruugi olla rikkis, vaid vea tõenäoline põhjus paikneb ühenduse puudulikuses- klemmide oksüdeerumises.
Üks hea nipp millega ma oma minil paljud muud asjadki toimima sain, oli kaitsmete ja nende ühenduste puhastamine oksiidist ja vastava elektri pasnotiga kokku mökerdamist, soovitaks sedagi teha.
Esimese asjana siiski kontrolliksin vaakumi ühendused üle.
Üks hea nipp millega ma oma minil paljud muud asjadki toimima sain, oli kaitsmete ja nende ühenduste puhastamine oksiidist ja vastava elektri pasnotiga kokku mökerdamist, soovitaks sedagi teha.
Esimese asjana siiski kontrolliksin vaakumi ühendused üle.
Otsin juppe Iž-350 194...a, 521 7344